AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Jeg skal snart på utredning for Eilo i Bergen, symptomene mine stemmer og de finner ellers ikke noe galt. Noen som har eller har hatt eilo som kan fortelle meg mer om det? Behandling? Hjalp behandling? Hvor lang tid brukte du på å bli frisk? Kan eilo påvirke andre deler av kroppen? F. Eks muskelsmerter rundt om i kroppen eller andre kroppslige plager? Anonymkode: 61914...443
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Jeg hadde det da jeg var ung og trente hardt. Det var utrolig skremmende, men da jeg ble utredet for astma, og legen stilte diagnosen så ble jeg lettet og lærte meg å puste riktig gjennom harde økter. Nå syns jeg du psykosomatiserer for mye her. Det eneste symptomet på Eilo er hvesende pust i aktivitet. Man kan få angst av det når man ikke vet hva det er, men absolutt ingen kroppslige symptomer. Tvert imot, jeg var mye sprekere og friskere da jeg hadde det. Nå trener jeg ikke like hardt. Anonymkode: f7113...59f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg hadde det da jeg var ung og trente hardt. Det var utrolig skremmende, men da jeg ble utredet for astma, og legen stilte diagnosen så ble jeg lettet og lærte meg å puste riktig gjennom harde økter. Nå syns jeg du psykosomatiserer for mye her. Det eneste symptomet på Eilo er hvesende pust i aktivitet. Man kan få angst av det når man ikke vet hva det er, men absolutt ingen kroppslige symptomer. Tvert imot, jeg var mye sprekere og friskere da jeg hadde det. Nå trener jeg ikke like hardt. Anonymkode: f7113...59f Det stemmer ikke med det jeg leser om det. Jeg har også følelse av klump i halsen som plager meg, og også anfall med kribling og tyngre pust som kan utløses under lav aktivitet. Ikke nødvendigvis hvesende pust med mindre jeg løper alt jeg har. Jeg ønsker å bli frisk slik at jeg kan trene mer og hardere - og kanskje også konkurrere igjen. Anonymkode: 61914...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå