Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen andre der ute som har lest "Idas dans - en mors beretning" av Gunnhild Corwin?

Jeg har nettopp lagt den fra meg og jeg tror tårene trillet konstant de siste tjue sidene i boka. Jeg har lest trist litteratur før, men dette er så hjerteskjærende fordi handlingen i boken er sann.

Kan absolutt anbefales videre.

Så, hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest den, men står på venteliste!

Har blitt anbefalt den av andre som har lest den her inne! :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har hørt den skal være veldig bra.

Skrevet

Står på venteliste jeg også. Glede-gruer meg til å lese den...

Gjest ronjajenta
Skrevet

Jeg har lest den. Pleier ikke å begynne å grine av verken filmer eller bøker men denne var utrolig trist. Og ja - tårene trilla, satt og hulka og grein sånn for meg selv...

Men en veldig bra bok, flott familie- og vennskapsforhold!

Skrevet

Jeg leste utdrag fra den i et blad (KK tror jeg?), og da gråt jeg, og jeg pleier ikke å gjøre det. Utrolig flott lesning!

Skrevet

Har ikke lest den, men gleder meg veldig til å gjøre det.

Ønsket meg den til jul, men fikk den ikke, og å bruke over 300 kr på en bok er litt vel mye :forvirret:

Skrevet

Den skal jeg lese. Anbefaler forresten Shadowlands, filmen og boka. Også en sann historie, da om forfatteren C.S.Lewis som mister sin kjære i kreft. Rørende og sterkt skildret.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Takk for anbefalningen Yvonne :) Har satt meg ned med "Veien til Karlsvogna" for andre gang nå.

Skrevet

Jepp, jeg leste den i jula. Var en prøvelse, både fordi julen skal være en lykkelig tid, og fordi jeg mistet pappa til kreften, og han var svært dårlig den siste jula han levde.

En ting jeg syns er veldig kritikkverdig av boka riktignok er at mannen til forfatteren, faren til Ida, er veeeldig lite inkludert i sorgprosessen. Selvsagt er det forfatterens egne historie som fortelles, men jeg syns det er rart at ikke mannen inkluderes mer. Det virket som om hun krevde å ha eneretten på å sørge sammen med datteren før hun døde..

Skrevet

Ja har lest den,og tårene trillet!

Skrevet

:klem: til deg Newt.

En ting jeg syns er veldig kritikkverdig av boka riktignok er at mannen til forfatteren, faren til Ida, er veeeldig lite inkludert i sorgprosessen. Selvsagt er det forfatterens egne historie som fortelles, men jeg syns det er rart at ikke mannen inkluderes mer. Det virket som om hun krevde å ha eneretten på å sørge sammen med datteren før hun døde..

Vet du, det samme satt jeg og snakket med mamma om her om dagen. Jeg reagerte på det samme, det virket som om det var bare hun og datteren og at det ikke var en sørgende far der også. I begynnelsen trodde jeg til og med at han "bare" var kjæresten til mamman og ikke faren til Ida.

Kan jeg? :smilbla::hoppe:

Ja, det kan du :)

Skrevet

Ja, det kan du :)

Jippi!

Sende den i posten da eller?

Den er ikke så tung, er den?

Skrevet

Den er litt tung, men jeg skal sende den likevel jeg :)

Skrevet
Den er litt tung, men jeg skal sende den likevel jeg :)

Så snill du er :kose:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg holder på med den nå, er snart ferdig. Den er kjempefin!!!! Og trist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...