AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Jeg begynner å innse at jeg er veldig alene. Jeg har ingen gode venner lenger og en haug bekjente, ingen familie annet enn en veldig syk besteforelder jeg er verge for og ivaretar. For et par dager siden holdt jeg på å havne i en stygg ulykke, det fikk meg tll å tenke på hvem og hva skal jeg gjøre fremover hvis det skjer meg noe, hvem kan ta vare på bestemoren min, passe at alt blir betalt, feks om jeg faller og slår hodet og blir liggende på sykehus eller noe. Jeg har ingen pårørende. Kan jeg betale en advokat til å passe på at bestemoren min blir ivaretatt og regninger betalt osv? Ikke alt kan settes på trekk og lønn slutter vel å komme osv. Det ble plutselig veldig ensomt. Anonymkode: bc929...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Da må vel bestemor kontakte hjemmetjenesten. Anonymkode: f7dbf...579
enkefru Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Du bør få laget/skrevet en fremtidsfullmakt: Fremtidsfullmakt | Statsforvalteren.no
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Fjugur skrev (13 timer siden): Du bør få laget/skrevet en fremtidsfullmakt: Fremtidsfullmakt | Statsforvalteren.no Takk jeg skal lese gjennom denne! Anonymkode: bc929...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå