AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Veldig usikker på hvor denne skulle, men jeg spør her. I kommunen jeg bor arrangeres det flere festivaler i løpet av sommeren, og den ene festivalen ikke så langt fra hvor vi bor. Som regel har denne (musikk)festivalen blitt arrangert på en grusbane, i sentrum av grenda, men i år er grusbanen opptatt med et byggeprosjekt. Nå ryktes det at festivalen skal foregå på gressenga til naboen vår(som er i festivalkomiteen). Det har allerede kommet noe utstyr på enga, men jeg trodde det bare var mellomlagring.... Jeg har ikke hørt noe og er litt bekymret. Sist det var fest på enga til naboen hadde vi fulle folk i innkjørselen og kjøkkenhagen, vi plukka søppel, snus, sneiper og ølbokser, og musikken holdt på lenge. Da fikk vi en heads up dagen før, men det var greit. I år har vi også en baby... Jeg har prøvd å ringe naboen uten å få tak i han og forhørt meg med de jeg kjenner med hytte, men det var for kort varsel til å reise bort. Har vi noen rettigheter? Anonymkode: e3dd9...586 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Altså, dette veit eg absolutt ikkje noko om. MEN mine foreldre fekk plutseleg ein giga-konsert utanfor tomta si. Fekk ikkje nabovarsel, men arrangøren betalte overnatting på hotell for dei. Kanskje kontakt arrangøren? Anonymkode: bacc6...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå