Gå til innhold

Utstøtt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg veldig lei meg. Jeg er trist inne i meg fordi noen hadde stengt dagboka mi. Føler meg utstøtt her. Føler meg ikke velkommen. Så jeg tror jeg slutter her i kvinneguiden. Jeg har vært her på kvinneguiden i over et halvt år, nesten hver dag, men nå klarer jeg bare ikke. Ble bare helt knust og krenka nå. Enda mere depremert enn det jeg er.

Jeg hadde ikke skrevet at jeg skulle ta selvmord. Bare tanker. Og tanker er det lov å ha. Hadde ikke skrevet at om en time skal jeg ta selvmord. Jeg har aldri gjort det. Og da synes jeg det var dårlig gjort å bli kastet ut her.

Nå gråter jeg. Synes det var litt fint å være her og å skrive tankene mine i dagboka mi. Fint å få det ut, få ut det vonde. Og å lese at noen har svart meg i dagboka mi. Tusen takk.

Uff, nå er jeg så trist inne i meg. Blir jo mere depremert av å være på internett. Blir jo mere trist og depremert å være her. Og jeg som trodde det skulle være en støtte? Jeg vil så gjerne bli frisk. Vil så gjerne være som alle andre. Jeg vil ikke ha det sånn mere, og jeg prøver å gå i terapi og i behandling.

Men jeg blir ikke noe bedre. Jeg er bare så lei meg. Trist i det sorte hjertet mitt nå. Trist og lei meg fordi jeg ikke får lov.

Og pleace. Ikke skriv at jeg skal ringe til mental helse ol. Jeg tør ikke å ringe. Klarer ikke, og det har jeg skrevet så mange ganger her. Men hvor skal jeg skrive da? Når jeg ikke kan skrive her heller? Jeg tør ikke å ringe telefon, tør ikke å ta telefonen når den ringer hjemme heller.

Uff. Nå er jeg helt rød på begge kinnene. Tårere bare strømmer på. Vondt å føle meg ikke velkommen. Vondt å bli stengt ute sånn plutselig uten noen forvarsel. Jeg har blitt så mye utstøtt i livet, og nå blir jeg utstøtt her også.

Ingen som vil ha meg og mine tanker jo.

Jeg er ikke verdt noenting.

Jeg er et null.

Taper.

Tusen takk for alt.

Tusen takk til dere alle som har lest dagboka mi, og skrevet i dagboka mi.

Tusen takk.

Og tusen takk for meg.

Hadet bra.

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stenging av dagboka di hadde ingenting med deg som person å gjøre, det må du huske på. Moderatorene følger bare regelverket, og er ikke ute etter å fryse ut noen. Det går fint an for deg å starte en ny dagbok. Jeg gikk inn i dagboka di etter at den ble stengt, og så at det var en del selvmordsprat på slutten. Derfor, og bare derfor ble den stengt. ;)

Skrevet

Du er mer enn velkommen til å fortsatt være her, Linnea. Ingen her inne har sagt at de ikke vil ha deg her lenger.

Men nå er det nå en gang slik at regler er regler og regler må følges, og hvis ikke de gjør det, så må det konsekvenser til, og denne gangen var konsekvensen at dagboken din ble stengt. Det er ikke ment slemt på noe som helst måte, ikke i det hele tatt, men som moderatorer her så har de et ansvar.

Ingen har lyst til å se deg gå nå, ingen. Du er like velkommen her som alle andre. Mange her inne har fått innlegg slettet, redigert eller tråder stengt pga noe de har sagt.

Jeg håper du kan se at dette ikke går på deg som person og at du kan bli her. Start en ny dagbok igjen og skriv, det er ingen grunn til at du skal gi deg nå, nå som du har funnet noe du trives med!

:klem:

Ønsker deg alt godt.

Skrevet

Men jeg hadde aldri skrevet at jeg skulle ta selvmord.

Bare tanker omkring. sånn løst.

Ikke at jeg skal ta selvmord på mandag og jeg skal gjøre sånn og sånn for å få det til

Det er stor forskjell det.

Og det har psykologen min også sagt.

Veldig stor forskjell.

Men jeg føler meg utstøtt, og uvelkommen. :grine:

Skrevet

Poenget er at selvmord, også på generelt grunnlag, ikke er akseptabelt diskusjonstema her inne. Igjen, ingen er "ute etter deg".

Skrevet

Jeg Føler alle er ute etter meg.

Snufs.

Jeg føler også at jeg ikke kan være her fordi jeg har forbudte tanker som jeg blir stengt ute for å ha. Men kan jeg ikke ha sånne tanker om selvmord når det er sånne tanker jeg har. Og nettopp dagbok så kan man jo skrive tanker om selvmord fordi det er jo sånne tanker jeg har jo. De er jo en del av meg. Og en del av sykdommen min.

Da føler jeg meg utstøtt fordi jeg ikke får lov til å skrive hvordan jeg har det.

Men igjen. Jeg har ikke skrevet at jeg skal ta selvmord. Aldri skrevet det. Aldri.

Skrevet

Husk at dette er internett. Klart det må være regler for hva du kan skrive om i et så stort fora.

Skrevet

Hva med å begynne en dagbok hjemme i papirform, eller et annet sted på nettet, hvor du snakker om tankene rundt selvmord og død og slikt? Det kan være godt å få ut slike tanker, men de tankene kan du nok ikke skrive på KG sitt forum. Det er alltid noen tanker man har som ikke gjør seg godt overalt.

Og nei, du har kanskje ikke sagt du skal ta selvmord, men det er alt pratet om det som førte til at dagboken din ble stengt.

:)

Skrevet

Unnskyld meg. :flau:

Unnskyld meg for at jeg har vært her på kvinneguiden.

Unnskyld meg for at jeg har sånne selvmordstanker.

Jeg føler meg dum.

Og føler meg utstøtt.

Føler ingen vil ha meg.,

Så jeg tror at jeg slutter her på kvinneguiden.

Orker bare ikke mer.

Alt er galt med meg. Det er ingenting som er bra.

Ingen vil ha meg.

Jeg ble stengt ute på skolen, på jobben, og nå også her på kvinneguiden.

Og da er det jeg som er taperen. Det er jeg som det er noe galt med. Det er jeg som blir utstøtt og uvelkommen overalt.

Jeg er ikke verdt livet.

Skrevet

Såklart du er verdt livet Linnea! Men en ting du bør prøve på er å ta innover deg det vi sier til deg. Hvis vi sier at vi vil ha deg her så vil vi jo det, hvorfor skulle vi ellers skrive det?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet (endret)

Til Linnea - håper du fortsetter her på KG hos oss! KG-moderatorene har jo noen regler de må følge, og de kan jo ikke forskjellsbehandle noen selv om de er syke. Håper du kommer tilbake, for vi merker jo på deg at du trives her hos oss! :klem:

Endret av Trille
Gjest Bellatrix
Skrevet
:klem: Godt å se deg tilbake, Linnea. Som de andre sier så er du fortsatt velkommen til å være her, men moderatorene stengte tråden fordi dine selvmordtanker kan føre til handling om noen skriver noe som gjør deg enda mer lei deg. Og det kan ingen vite på forhånd hva er.
Skrevet

Jeg har ryddet og stengt tråden da den utviklet seg til en persondebatt.

Trille (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...