Gå til innhold

Noen kvinner som ønsker å kun bli brukt for sex egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg ønsker å gi deg god sex, men ønsker ikke all praten rundt til det, eller ett forhold. Vi kan ikke møtes offentlig, men lover flott sex. Og når vi møtes er det sex som er i fokus. Noen som ønsker en slik relasjon ? hvordan hadde kvinner reagert om de fikk tilbudet? noen som hadde takket ja?

Anonymkode: 8aa84...7fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnen bruker også menn kun for sex, så ja det er ikke umulig å finne. 

Anonymkode: aeb70...be0

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått mange sånne tilbud av, såklart gifte menn… jeg svarer dem aldri. Men de gir ikke opp🤣

Anonymkode: ed507...c00

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger sex uten forhold jeg, så om vedkommende hadde vært attraktiv og god i senga hadde jeg vært solgt 😊

Anonymkode: fa1b4...756

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tipper du møter en gjeng utenlandske menn med balltre

Anonymkode: 20340...0a9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg trenger sex uten forhold jeg, så om vedkommende hadde vært attraktiv og god i senga hadde jeg vært solgt 😊

Hva er grunnen til at du ikke klarer forhold?

AnonymBruker
Skrevet
kiloijdh skrev (18 minutter siden):

Hva er grunnen til at du ikke klarer forhold?

Har ikke tid eller ork til å begynne å lete etter en passende mann en gang. Bare å åpne Tinder tapper meg for energi 😄 Da er det mye lettere å finne en å bare ha sex med 😊 Og helst noen som heller ikke vil ha forhold, har brent meg på å ha sex med menn som plutselig vil holde hender og dra på kino 😅

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bli brukt? Damer som er interessert i sex uten forhold føler seg ikke brukt.

Anonymkode: 189da...09c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles prostituert. 

Anonymkode: 98723...d74

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Jeg ønsker å gi deg god sex, men ønsker ikke all praten rundt til det, eller ett forhold. Vi kan ikke møtes offentlig, men lover flott sex. Og når vi møtes er det sex som er i fokus. Noen som ønsker en slik relasjon ? hvordan hadde kvinner reagert om de fikk tilbudet? noen som hadde takket ja?

Anonymkode: 8aa84...7fd

Er jo bare sånne tilbud en får så nei takk. 

Anonymkode: 4a727...0e2

• Nyttig 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke tid eller ork til å begynne å lete etter en passende mann en gang. Bare å åpne Tinder tapper meg for energi 😄 Da er det mye lettere å finne en å bare ha sex med 😊 Og helst noen som heller ikke vil ha forhold, har brent meg på å ha sex med menn som plutselig vil holde hender og dra på kino 😅

Hvordan ser du ut da? 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det kalles prostituert. 

Anonymkode: 98723...d74

Hæ?

Anonymkode: af57c...228

AnonymBruker
Skrevet
kiloijdh skrev (18 minutter siden):

Hvordan ser du ut da? 😅

Haha, hva har det med tråden å gjøre? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes brukt blir feil ord. Du får det til å høres ut som sex er noe kvinner gjør utelukkende for mannen. Mange, både kvinner og menn, kan ha utbytte av seksuelle relasjoner som ikke nødvendigvis er romantiske.

Anonymkode: 628c4...f89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes brukt blir feil ord. Du får det til å høres ut som sex er noe kvinner gjør utelukkende for mannen. Mange, både kvinner og menn, kan ha utbytte av seksuelle relasjoner som ikke nødvendigvis er romantiske.

Anonymkode: 628c4...f89

Ordet kan vel tolkes i begge retninger. Jeg kan fort tenke at jeg og en mann som bare ønsker sex "bruker" hverandre til det, uten at det er negativt ladet. Men det kan jo også forstås negativt. 

Skrevet

Tviler på at det et noen kvinner som ønsker å bli brukt til sex, men helt klart kvinner som også kun ønsker en seksuelle relasjon først og fremst. Må likevel si at den der søknaden ikke hadde slått an hos meg, uansett hvor mye det kun var en elsker jeg var ute etter. Ønsker ikke praten rundt det...

Vel, god sex krever god kommunikasjon. En mann som bare ville komme for sex uten særlig kommunikasjon rundt det hadde utelukket seg selv som elsker. Vennskapelig relasjon og hyggelig prat sammen hadde uansett vært et krav. At han var sjarmerende, trygg og tiltalende på alle måter også. Noe mannlig motpol til Tause Birgitte hadde jeg følt meg ubekvem sammen med. Selv en elsker måtte ha mer å fare med enn en pikk. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg det. Er skilt med barn som snart flytter hjemmefra. Har ingen lyst på ny samboer og klarer meg fint alene økonomisk og psykisk. Jobber mye og har mye venner.

Skulle ønske jeg kunne vært i et "forhold" som kun besto i at han kom for å ha sex med meg. Gjerne litt type dominerende som nå vil jeg ha sex på bordet, bøy deg frem, nå vil jeg ha deg nå! eller innimellom tirre meg opp. Jeg ville jo ikke vært brukt,det ville vært en felles forståelse, men det virker som det er mest gifte menn som ønsker det, og de vil ikke jeg ha.

Anonymkode: 81c4d...cec

AnonymBruker
Skrevet

Det er nesten klin umulig og bare ha sex med en mann. Opplever at han vil noe mer, snakke om følelser og forhold ganske kjapt. Så nesten nytteløst å innlede et sexforhold med en mann. Jeg er ei som gjerne bare kan ha sex, uten at det skal bli noe mer, da jeg elsker sex veldig mye .

Anonymkode: c28a1...376

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åherre, ønsker å bli brukt for sex?? Mener du å stille spørsmålet om kvinner kan ha lyst på en ren seksuell relasjon med noen uten romantikk eller et ons fordi de er kåte? Svaret er selvfølgelig ja, og de aller fleste kvinner i dag har hatt sex med noen de ikke er interessert i noe mer med.

Anonymkode: c0800...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...