AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Vi var en god kameratgjeng i 20 årene koste oss ut og spiste hytteturer osv, men disse har nå godt til å være bekjente, da jeg har måtte melde pass på diverse grunnet økonomi og blir ikke invitert med på noe lengre heller, kjenner det er litt sårt, jeg er i en god og trygg jobb men langt unna de på inntektssiden eksempelvise turer guttetur til las Vegas, 40 årsdager på langhelg til Polen etc , lista blir bare høyere for hver tur, familie folk er de alle og sydenturer ski i alpene er heeelt vanlig, er det flere som har det slik ? føler meg totalt ekskludert fra alt Anonymkode: 0c1f6...cdd
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Sikker på at alle egentlig har råd da? 🙈 det er jo nok av folk som har masse gjeld fordi de mååååå på tur Anonymkode: c47d9...579 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Ikke vanlig i min omgangskrets og heller ikke noe jeg hadde hatt råd til. Anonymkode: 9b90f...a34 1
sommerkroppen Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 Dette er ikke vanlig tror jeg. Hvilke type jobber har disse fyrene?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 Vi ramla og av lasset litt godt igrunnen å ikke ha dårlig samvittighet for pengene lengre. Anonymkode: cd735...569
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #6 Skrevet 20. juni 2023 Ååå, jeg føler med deg, det er veldig kjipt! Virker voldsomt på meg, men en del menn er jo veldig på å skulle imponere hverandre. Tror jeg ville prøvd å få nye venner som passet bedre til mitt liv/min økonomi og hverdag. Anonymkode: c9e64...29a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #7 Skrevet 20. juni 2023 Høres ut som vennegjengen vår. Og vi er i 50 årene… Har denne gjengen egentlig råd til det? Eller er det kredittkortselskapene som tjener gode penger her? Anonymkode: 0c240...981
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 Men da kan jo du ta intitativ til å samle gjengen til noe som ikke koster mye penger. Anonymkode: 2c2aa...b48
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #9 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Men da kan jo du ta intitativ til å samle gjengen til noe som ikke koster mye penger. Anonymkode: 2c2aa...b48 Har prøvd x antall ganger, men de synes er for kjipt med en vanlig hyttetur, som var storveis før Anonymkode: 0c1f6...cdd
Gladgutten79 Skrevet 20. juni 2023 #10 Skrevet 20. juni 2023 (endret) sommerkroppen skrev (55 minutter siden): Dette er ikke vanlig tror jeg. Hvilke type jobber har disse fyrene? Endret 20. juni 2023 av Gladgutten79 Feil emne
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #11 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi var en god kameratgjeng i 20 årene koste oss ut og spiste hytteturer osv, men disse har nå godt til å være bekjente, da jeg har måtte melde pass på diverse grunnet økonomi og blir ikke invitert med på noe lengre heller, kjenner det er litt sårt, jeg er i en god og trygg jobb men langt unna de på inntektssiden eksempelvise turer guttetur til las Vegas, 40 årsdager på langhelg til Polen etc , lista blir bare høyere for hver tur, familie folk er de alle og sydenturer ski i alpene er heeelt vanlig, er det flere som har det slik ? føler meg totalt ekskludert fra alt Anonymkode: 0c1f6...cdd Skjønner det blir i voldsomste laget økonomisk. Så er det litt kleint å være den som ikke har råd, mens de har. Handler om prioritering også, jeg kunne godt tatt meg råd til noen av turene? Men da må mye vike, og det er ting jeg ikke ønsker skal vike. Du må bare leve etter din lommebok, og bli med på mindre turer om du har råd. De færreste har råd til denne livsstilen Anonymkode: 36b36...bb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå