AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Hei! Jeg bestiller ikke så mye på nett, men jeg så noen skjørt og bluser på Boozlet.com som jeg kunne tenke meg fordi det var gode priser/rabatter på de. Merker som Pulz, Only, Vila, Soyaconcept, Freequent osv. Lurer på om andre har gode erfaringer med denne nettbutikken og om det tar lang tid før varene kommer? Ligger det i Norge eller i utlandet? Blir det i så fall toll på det man bestiller? Takker for alle svar😊 Anonymkode: 1dc0f...b12
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Booztlet er Boozt sin outletbutikk. Har handlet på Booztlet en gang for noen år siden, men har handlet flere ganger på Boozt. De er raske å levere. De har lager i Sverige, men man betaler ikke toll. Anonymkode: 414e0...0f7
Kaja-81 Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Handler der mye, og er veldig fornøyd👌Varene kommer fort, og er enkelt og greit ift retur. Kommer ikke toll og moms nei😀👍
Sandie Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Veldig fornøyd både med Boozt og Booztlet. Men vær obs på at du noen ganger kan finne samme plagg begge steder, men til ulik pris. Det er også litt ulike kostnader for levering og retur. Hos Boozt er returen gratis. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå