Gå til innhold

Finnes det noen kvinner her på KG som lever i gode og sunne forhold og har en ordentlig mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å miste troen på at NOEN menn kan være trofast og virkelig elske den de er sammen med. Har hørt historier om mennesker som har vært sammen og gift i 60 år uten utroskap eller annet dritt, men nå virker det helt umulig.  Er ikke annet enn utroskap i alle former å lese om her på KG, enten det skjer via sosiale medier eller fysisk. Er det virkelig ikke noen der ute som lever i normale og gode forhold. Jeg er klar over at alle forhold går opp og ned og at man kan oppleve vonde ting, men her inne virker alt så jævlig dystert. Skal snart bli samboer med en mann jeg elsker men er et nervevrak etter å ha lest her inne. Så gi meg noe håp dere damer som faktisk har klart dette og har det fint :) 

Anonymkode: bca8a...a59

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er samboer med en fantastisk mann, og vi trives veldig godt sammen. Det er absolutt mulig, men alle forhold må jobbes med hele tiden. Når begge to er enige om at man ønsker det, og er villige til å sette den andre først i  flere sammenhenger, fungerer det godt. Ikke tro på alt du leser på KG.

Anonymkode: 543e5...f92

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

KG er stort sett oppdiktede fantasihistorier og trolling. I stor grad skrevet av folk som ikke er helt rett i hodet.

KG er underholdning, og ikke en kilde til livsvisdom.

Anonymkode: 39c6f...62e

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

For det første tror jeg at mange lufter problemene sine her inne. De som ikke har problemer lufter jo ikke det i samme grad. De  behøver ikke synspunkter og råd. Derfor kan du få inntrykk av at alle har problemer. Men det stemmer jo slett ikke.

Så du kan ha mye håp ❤️

Selv har jeg hatt det ganske vanskelig, men nå funnet en stabil og veldig snill, omsorgsfull mann med mange felles interesser og lik humor til meg.

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig finnes det.. De fleste jeg kjenner som er i forhold, har sunne forhold med gode, snille menn. 

Jeg er samboer på tolvte året, med verdens beste mann. 

I alle forhold, også de gode og sunne, er det uenigheter og konflikter. Om det du tenker på er et forhold hvor det aldri er noen former for gnisninger, så tror jeg neppe det finnes - og det er ikke nødvendigvis sunt heller. Heller et tegn på at den ene parten undertrykker egne ønsker og behov. 

Anonymkode: d84e9...461

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent halvparten av både menn og kvinner er utro. Det er ikke så mye å lure på heller.

Anonymkode: 06649...f7d

• Liker 3
Skrevet

Jeg er gift med en snill og god mann.

Vi har det veldig bra sammen❤️

Vi er ofte uenige,men krangler aldri.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig finnes det.. De fleste jeg kjenner som er i forhold, har sunne forhold med gode, snille menn. 

Jeg er samboer på tolvte året, med verdens beste mann. 

I alle forhold, også de gode og sunne, er det uenigheter og konflikter. Om det du tenker på er et forhold hvor det aldri er noen former for gnisninger, så tror jeg neppe det finnes - og det er ikke nødvendigvis sunt heller. Heller et tegn på at den ene parten undertrykker egne ønsker og behov. 

Hei og takk for svaret ditt. Nei som jeg skriver så vet jeg at forhold går opp og ned og ting kan skje og man må jobbe med det. Jeg har selv erfaring fra det, men synes KG har så ekstremt mye av det som er så negativt at man ikke får puste engang, så jeg mistet litt håp. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent halvparten av både menn og kvinner er utro. Det er ikke så mye å lure på heller.

Anonymkode: 06649...f7d

Og det var ikke det jeg lurte på heller, men takk for informasjonen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med min beste venn. Han ser også på meg som sin beste venn, og er synlig begeistret for å være sammen med meg. Han gleder seg til alt hyggelig vi gjør, selv småting som å se en serie en kveld eller lage middag sammen. Ungene er tenåringer, så nå har vi mer frihet enn da de var mindre. Vi reiser bort litt sammen, eller går lange fjellturer og prater og prater. Er 45 år, og fortsatt kan vi ligge og skravle halve natten. Tenk da du var barn og hadde overnatting med bestevennen. Sånn er hverdagen.
Det går begge veier altså, jeg er like entusiastisk. 

Anonymkode: d6e1f...6d5

• Liker 7
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

synes KG har så ekstremt mye av det som er så negativt at man ikke får puste engang

Men altså...

Historiene her er jo stort sett ikke sanne! Det sitter folk og dikter opp historier over en lav sko

Anonymkode: 39c6f...62e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Gift i 17 år, vært sammen siden tidlig 20 årene. tre barn. Flott mann som gjør det meste hjemme siden jeg jobber mye. 

Gjør det meste sammen, da vi er bestevenner og svært kjærlige :D 

Anonymkode: 468b2...8a7

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg begynner å miste troen på at NOEN menn kan være trofast og virkelig elske den de er sammen med. Har hørt historier om mennesker som har vært sammen og gift i 60 år uten utroskap eller annet dritt, men nå virker det helt umulig.  Er ikke annet enn utroskap i alle former å lese om her på KG, enten det skjer via sosiale medier eller fysisk. Er det virkelig ikke noen der ute som lever i normale og gode forhold. Jeg er klar over at alle forhold går opp og ned og at man kan oppleve vonde ting, men her inne virker alt så jævlig dystert. Skal snart bli samboer med en mann jeg elsker men er et nervevrak etter å ha lest her inne. Så gi meg noe håp dere damer som faktisk har klart dette og har det fint :) 

Ja har en snill mann som ikke har interesse for andre damer enn meg 🩷👍

Anonymkode: c421b...154

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Tror mange er her fordi de sliter med forhold 

Anonymkode: 8a4f6...63e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei og takk for svaret ditt. Nei som jeg skriver så vet jeg at forhold går opp og ned og ting kan skje og man må jobbe med det. Jeg har selv erfaring fra det, men synes KG har så ekstremt mye av det som er så negativt at man ikke får puste engang, så jeg mistet litt håp. 

Selvsagt har KG det. Det er et forum. De som skriver på forum, og ytrer meninger, er som regel de som er misfornøyde. 

Mennesker er utstyrt med en negativitets-bias. Vi snakker oftere om det negative enn det positive. 

Og KG er et fristed for å klage og syte, siden folk i IRL ikke kan snakke om slikt til andre. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg er gift med en skikkelig god mann. Vi har vært gift i 5 år, og sammen i 11. Han er jo ikke akkurat en "bad boy"-type. Han er bare tvers igjennom snill, men også lynende intelligent. Jeg vet at mange kvinner ikke liker menn som er sånn, men jeg synes slike menn er helt fantastiske. 

Det er veldig mye snakk om at "forhold er jobb" og "det er ingen dans på roser" osv. Vi ler litt av det. Det er jo sant at det kan gå litt opp og ned, og det er ikke alltid rosenrødt, men jeg blir litt oppgitt av alle de som får det til å se ut som det er mer jobb å være i forhold enn å være alene. Vi er begge enige om at hvis vi kommer dit at vi syns det er mer jobb å være sammen enn å ikke være sammen, så går vinninga opp i spinninga og det er tid for en revurdering.

Jeg mener det viktigste i et forhold er å snakke sammen om ting før det vokser seg til et stort problem, og å være åpen for å ta inn over seg den andres behov. Kanskje er du nødt å jenke deg av og til, og da skal du også føle at det er verdt det, fordi han jenker seg når du har behov for det. Også må begge gi hverandre plass, respektere at den andre er et voksent individ som ikke skal kontrolleres. Jeg innbiller meg (uten at jeg vet dette), at mange som er ulykkelige i forhold føler seg fanget i mangel på frihet og raushet hos den andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har et godt og fint forhold. Vi har hatt tøffe perioder som alle kan ha, men har kommunikasjonen i boks og alltid funnet ut av det sammen. Dette er mannen jeg kommer til å dele hele livet og alle opp- og nedturer med. 

Anonymkode: ed38d...0c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🙋🏼‍♀️💕

Anonymkode: 34f44...961

Skrevet

Vi snakker ofte om hvor lett det er å elske den andre, og hvordan kjærligheten bare flyter mellom og gjennom oss.

Særboere gjennom snart ti år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fantastisk mann, og ut i fra diverse tråder her inne og hva jeg hører fra venninner så føler jeg selv jeg har vunnet et vinnerlodd. 

Vi trives godt i hverandre sitt selskap, har et godt sexliv, han er svært snill og omsorgsfull, tar ansvar på hjemmefronten og med barna, har en bra jobb og tjener godt, og i tillegg ser han veldig bra ut. 

Jeg er lykkelig og takknemlig. 

Anonymkode: 2c72f...dd3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...