AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Har hørt flere gutter si dette. Er det riktig synes dere? Anonymkode: caed1...be1
exictence Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Jeg tror menn og kvinner blåser i mye, bare partneren er snill og omsorgsfull 5 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Vi er ihvertfall mye mindre overfladisk enn kvinner når det kommer til dette Anonymkode: eb4b2...c54 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi er ihvertfall mye mindre overfladisk enn kvinner når det kommer til dette Anonymkode: eb4b2...c54 Vel... Anonymkode: 2d6cf...1cb 4 1
hocane Skrevet 20. juni 2023 #7 Skrevet 20. juni 2023 Kunne ikke datet en kvinne som drev med sexarbeid type onlyfans 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 Mannen har innrømmet at han ønsket noen med tilsvarende utdannelse og ambisjoner. Etter litt for mange dates med ganske innholdsløse samtaler, og noen forhold der det var sutring over at man ikke var hjemme til 17, men likevel ingen klaging når restaurantbesøk ble betalt. Anonymkode: 0dc34...17d 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #9 Skrevet 20. juni 2023 Blåser i hva slags jobb andre har, uansett forhold. Ingen jobber er viktigere enn andre. Ville heller aldri blitt sammen med noen jeg ikke synes var pen. Hvorfor skulle jeg bli sammen med noen jeg ikke synes var attraktiv? Anonymkode: 71832...d77 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #10 Skrevet 20. juni 2023 Voksne menn er verken opptatt av hva du jobber som eller hvor pen du er. De er opptatt av hvem du er som mennske, at dere kan ha ordentlige samtaler, at dere har det hyggelig sammen. De foretrekker å være sammen med deg heller enn kompiser (ikke at de dropper kompisene, men de ønsker å henge med deg fordi de liker deg). Umodne menn er opptatt av at du er pen. Men de liker egentlig ikke kvinner som mennesker, kun som noen å ligge med. Dette viser de gjennom for eksempel å kalle kommunikasjon for "mas". Men de er heller ikke så opptatt av hva du jobber med. Anonymkode: fb46d...154 1 5
Exinferis Skrevet 20. juni 2023 #11 Skrevet 20. juni 2023 Det er delvis sant at en mann ikke vil bry seg så mye om hva du jobber som og hva du tjener, så lenge du er attraktiv sånn sett, men fasiten er nok litt mer sammensatt og spørsmålet du stiller blir litt spissformulert. Menn bryr seg såklart om disse tingene (jobb/utdannelse/lønn) også, men de er lenger nede på "kravspecen" om du vil. Utdanningsnivå og hvor mye en tjener føler jeg ikke alltid stemmer overens med hvilken kjemi som er i spill, men det blir anekdotisk slik sett. Blir lønnsgapet for stort derimot kan det nok bli en mismatch. For min egen del, etter noen år på nakken setter jeg _utrolig_ mye med pris på kvaliteten snill og omsorgsfull som noen tidligere har nevnt - og i alle fall langt fremfor inntjening. 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #12 Skrevet 20. juni 2023 Min erfaring er at menn bryr seg veldig om kvinners intellektuelle kapasitet og sosiale ferdigheter, i tillegg til at man ser ok ut.Som smart kvinne med god oppdragelse og gode sosiale evner har jeg alltid blitt klassifisert som "godt koneemne". Menn har behandlet meg med respekt, ønsket fast forhold og jeg har aldri blitt dumpet av en mann. Jeg er ikke en kvinne menn tuller med, eller er useriøs ovenfor. Det går neppe på utseendet, det går på intelligens og at jeg har god selvfølelse og selvtillit. Anonymkode: b97f2...c1a 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #13 Skrevet 20. juni 2023 Er dama i jobb så får hun min respekt. Ei som faktisk står opp om morgenen og går på jobb er i dagens samfunn bra! Å holde ut i en dårlig betalt jobb og beholde humøret og stå på viljen er viser jo karakter til tusen. Positivt om hun har kontroll på økonomien. Om jeg trives i hennes selskap er hun en keeper. Anonymkode: f8464...9d9 1
Tt12 Skrevet 20. juni 2023 #14 Skrevet 20. juni 2023 Hvilken jobb man har og hvor mye en tjener er ikke relevant for meg, men det er viktig at hun har eller er ute etter en jobb. Jeg vil nok også foretrekke en kvinne som er intelektuel og nysgjerrig så utdanning vil nok være en fordel. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #15 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hørt flere gutter si dette. Er det riktig synes dere? Anonymkode: caed1...be1 Bryr meg ikke noe om noe av det, bare hun tar det i alle hull jevnlig, og er overkommelig å bo sammen med… Anonymkode: acade...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #16 Skrevet 20. juni 2023 Hvilken jobb/utdanning spiller ingen rolle for meg. Men at hun trives i den og går til den med godt humør og kommer hjem fra den med godt humør, det er viktig. Å leve med folk som hater jobben sin og ikke løfter en finger for å gå gjort noe med det setter mildt sagt sitt preg på hverdagen. Aldri mer. Jeg ville heller ikke hatt en kvinne som ikke har en lønn som er noenlunde tilpasset livsstil og levestandard. Ikke interessert i å være noens pengesekk. Anonymkode: c64ce...063
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #17 Skrevet 20. juni 2023 Jeg som jurist er mindre ettertraktet enn den uføre venninna mi, men det er jo mange faktorer som spiller inn. Jeg ser vel hakket bedre ut, men hun er mye mer utadvendt og flørtete for eksempel 😊 Og det er noe menn liker, jeg er alt for tilbakeholden med fremmede 😄 Anonymkode: 3971e...c03
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #18 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hørt flere gutter si dette. Er det riktig synes dere? Anonymkode: caed1...be1 Ja, jobb og status er generelt viktigst for kvinner. Nå kommer et motsvar om at jeg, eller en venninne ikke er slik, men det er fortsatt hovedregelen. Sosial status er ikke så viktig for menn. Personlig kunne hun jobbet i kassa på Rema, Mc-ern, eller være søppeltømmer om hun var attraktiv nok. Da snakker jeg om feminin, søt, smilende, og med en bra personlighet. Jobb og inntekt hadde jeg brydd meg fint lite om. Jeg er ikke ute etter en hovedforsørger. Jeg forsørger meg selv. Anonymkode: b56db...38f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #19 Skrevet 20. juni 2023 Ser at mange jeg har datet (med høyere utdanning) følger influensere som ikke har ordentlig jobb, så nei, tror det holder at dama er pen. Selv merket jeg lite forskjell i interesse da jeg gikk fra ufaglært pleieassistent på sykehjem til operasjonssykepleier, opplever det sånn at menn liker meg uansett men merker de spør mye mer om jobben nå, så kanskje litt mer spennende å høre om. Anonymkode: 1e9d8...e0e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #20 Skrevet 20. juni 2023 Jeg jobbet i butikk i mine yngre dager fra jeg var 18, og hadde i noen år ingen utdanning. Ikke noe problemer med å få kjærester. Det hadde jeg masser av. Forelsket meg stadig vekk, og ble stadig sjekket opp, og aldri var det noen unge menn som kommenterte jobben min eller synes å ha noe i mot det. Ingen problemer. Tok bittelittegranne utdannelse og fikk meg kontorjobb senere. Anonymkode: 21353...0ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå