AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Det siste året har jeg blitt veldig plaget med sopp i underlivet, om jeg og min partner har daglig samleie over en periode. Det gir utslag i svie, kløe og utflod. Utfloden minner ikke om cottage cheese.. den er hvit og litt tykk og seig… ingen lukt. Har vært hos lege en gang med denne problematikken, ble undersøkt og alt så ok ut. Den siste uken har jeg hatt en ny runde med infeksjon, og har behandlet den med Diflucan. Jeg er bedre, kløen og svien er nesten borte, men jeg har fortsatt denne hvite, seige, ikke luktende utfloden… Bruker p pillen Loette. Alle kvinner skal jo ha utflod, men ettersom jeg kun «følger med» når slike problemer oppstår vet jeg liksom ikke va normal utflod for meg er 🤦🏻♀️ Ettersom jeg lider av helseangst, tenker jeg jo med en gang at dette må være noe alvorlig. Og første skrekktanke er livmorhalskreft. Tok siste celleprøve for 2,5 år siden, og fastlegen mener det ikke er nødvendig å ta en ny før i Januar’24 - da har det gått 3 år slik det anbefales. Har time hos fastlegen i morgen, og skal selvsagt ta dette opp med henne. fryktelig slitsomt at man ikke skal kunne ha samleie slik man selv ønsker, uten at man sitter igjen med en infeksjon. Anonymkode: e1842...c13
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Kan bo være at sæden blander seg med utfloden når den kommer ut. Bruk bommulstruser og ikke barber deg så mye. Det hjelper Anonymkode: 55156...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå