Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til bryllupsfrisyren min trenger jeg en del hår og volum, noe jeg ikke er så heldig å ha naturlig.. :sur: Jeg har langt, men tynt hår. Har satt opp håret mitt flere ganger hos frisør, men har aldri blitt helt fornøyd. Føler at oppsetningen blir litt "liten".. hvis dere skjønner :)

Er det noen som har erfaringer med løshår? Hvor får jeg eventuelt tak i dette?

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt best at frisøren din ordner med løshåret til oppsatsen, da får du det i samme farge som dit eget hår, og det er jo en fordel.... Og hvis du skal farge håret til bryllupet kan frisøren farge løshåret samtidig. Det er kanskje billigere å kjøpe det på Glitter o.l, men det vil SE kunstig ut, og det vil du jo ikke?

Har ikke erfaringer selv, men en venninne av meg fikk satt opp håret med løshår fra frisør da hun var forlover, og hun ble utrolig fin!

Lykke til!

Skrevet

Snakk med frisøren din ja, det er nok det beste! :)

Skrevet

Selv om jeg naturlig har både tykt og langt hår, kom frisøren uoppfordret med noe løshår. Til meg ble det mer detaljer enn for fylden sin del. Håret hadde nemlig ikke samme farge som mitt, men var noe mørkere og var flotte detaljer i mitt hår. Jeg anbefaler det samme som de andre over her, snakk med frisøren.

Skrevet

Problemet er at jeg skal få satt opp håret av en venninne og ikke en frisør.. Men kan selvfølgelig ta en runde og snakke med frisører i forkant da :) Kan man kjøpe løshår i frisørsalongene?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Min frisør hadde laget en pute av en nylonstrømpe som hun hadde putta hår inni. Den la hun under mitt hår, og laget oppsats av mitt over. Det fungerte veldig bra. Jeg har langt, tykt og mye hår, men allikevel. Også brukte hun gullsnorer fra noen gardiner som detaljer over, jeg har "gullhår" og det funka utrolig bra. Resten dekket hun med roseblader og diamanter.... Og der tok jeg litt av... Sorry!

Skrevet
Resten dekket hun med roseblader og diamanter.... Og der tok jeg litt av... Sorry!

:klø:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hun spurte bare om løshåret, og jeg endte opp med å beskrive hele pynten :sjenert:

Skrevet (endret)

:-D

Endret av Våken
Skrevet
Hun spurte bare om løshåret, og jeg endte opp med å beskrive hele pynten :sjenert:

Åh, sånn ja!! Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...