Gå til innhold

Finnes "tilbakeringfunskjon-knapp" på telefonen vå

Isla

Anbefalte innlegg

Ser ofte på filmer at de kan trykke på noen knapper og så ringer de opp igjen til den som ringte dem.

Finnes det her i Norge? Er det en kode jeg kan trykke inn eller noe?

*HÅPER* Tror eksen til samboer ringer her. Lenge siden sist. Men "hun" har alltid ringt når han har vært ute, så det er jeg som svarer. Og da sier ikke den i andre enden noenting, bare klikk etter noen sekunder... Og det er skjult nummer... Var en periode for ca et år siden da disse telefonene kom ganske ofte. Og så kom det en i dag også...

Skulle så gjerne hatt en oppringningsknapp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skaff deg nummerviser, så ser du hvilke telefonnummer det er ringt fra!

Du kan da abonnere på "Hvem ringer" for 23 kr måneden hos Telenor.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke slik tilbakering som vi ser på amerikanske filmer finnes i Norge, og hvis det hadde gjort det hadde det sikkert ikke fungert på hemmelige nummer. Nummervisning, som Merete nevner, er jo et alternativ, men det fungerer heller ikke på hemmelige nummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Merete: har nummervisning -> hemmelig/skjult nummer

Har en person hemmelig nummer, er det ikke lov å oppgi dette nummeret verken i telefonkatalog og nummervisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du taster *92# så kan du få vite hvem som har ringt deg sist. Men jeg tror dette gjelder kun for de samtalene som du ikke besvarte, så da er det kanskje ikke noe vits i?!

Og det virker kun om du har anlog linje. Altså ikke om du har isdn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi har en Todos Duo ISDN-telefon og vi kan "bla" gjennom de 10-20(husker ikke hvor mange) siste innkomne telefonnr og ringe tilbake til dem. Men en kan ikke ringe tilbake til et hemmelig nr. på denne måten. F.eks mange telefoner fra telefonselgere kommer fra "Ukjent nummer" og disse kan en ikke ringe tilbake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...