AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Jeg og eksen har snakket litt om det med kontakt, og jeg sa jeg syntes det var kjipt at ting hadde blitt som det var blitt. Da skrev han «når vi ikke klarer og skille på det og være kjærester og venner, er det vanskelig og ha kontakt». Han har jo rett fordi hver gang vi møter hverandre er vi som klistra på hverandre. Hva mener han? Kom gjerne med ting hvis dere har opplevd det samme. Anonymkode: cc87f...1b2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg og eksen har snakket litt om det med kontakt, og jeg sa jeg syntes det var kjipt at ting hadde blitt som det var blitt. Da skrev han «når vi ikke klarer og skille på det og være kjærester og venner, er det vanskelig og ha kontakt». Han har jo rett fordi hver gang vi møter hverandre er vi som klistra på hverandre. Hva mener han? Kom gjerne med ting hvis dere har opplevd det samme. Anonymkode: cc87f...1b2 Hææ? Du skriver hva han mener, og du skriver at han har rett og så spør du her hva han mener? Altså bare kutt ut kontakt og gå videre. Er dere i tenårene? Anonymkode: e4475...055 1
Anonymbruker78 Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Nei, vi er ikke i tenårene. Skjønner hva han mener, men klarer ikke og tolke hvorfor han ikke vil. Er det fordi han fortsatt føler noe?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 3 minutter siden, Anonymbruker78 said: Nei, vi er ikke i tenårene. Skjønner hva han mener, men klarer ikke og tolke hvorfor han ikke vil. Er det fordi han fortsatt føler noe? NEI! Det er fordi han skriver når vi ikke klarer og skille på det og være kjærester og venner, er det vanskelig og ha kontakt». Da vil han ikke mer av det, du vil ha han tilbake tydeligvis og klarer ikke ta til deg dette. Enten spør du han om dere skal prøve igjen eller så lar du han være. Dere høres ut som tenåringer. Anonymkode: e4475...055
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og eksen har snakket litt om det med kontakt, og jeg sa jeg syntes det var kjipt at ting hadde blitt som det var blitt. Da skrev han «når vi ikke klarer og skille på det og være kjærester og venner, er det vanskelig og ha kontakt». Han har jo rett fordi hver gang vi møter hverandre er vi som klistra på hverandre. Hva mener han? Kom gjerne med ting hvis dere har opplevd det samme. Anonymkode: cc87f...1b2 Samme her, det er vanskelig fordi man mister en veldig god venn om man kutter kontakt. For min del var det enten heller, selvom jeg elsker han så må jeg prøve å la han være fremover. For ingen var villige til å gi det den andre ville ha. Det må være en grunn til dere også at dere velger det sånn dere har det nå? Anonymkode: 7317e...c03
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #6 Skrevet 20. juni 2023 At dere må kutte kontakt for å komme videre i livet Anonymkode: bf89f...02d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #7 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her, det er vanskelig fordi man mister en veldig god venn om man kutter kontakt. For min del var det enten heller, selvom jeg elsker han så må jeg prøve å la han være fremover. For ingen var villige til å gi det den andre ville ha. Det må være en grunn til dere også at dere velger det sånn dere har det nå? Anonymkode: 7317e...c03 Det var på en måte riktig person, feil tid. Hadde det skikkelig bra i sammen, men bare funket ikke nå. Hver gang vi møtes så visste vi at det ikke funnet nå, men vi klarte ikke og la hverandre være. Vi kunne krangle og si ting som at vi ikke elsket hverandre, men hver gang vi møtes klarte vi ikke og holde oss fra hverandre. Var mye som skjedde bare. Til slutt ble det helt kaos, fordi vi fortsatt elska hverandre men jeg syntes det var helt teit og tenke på at det fortatt var noe der og elska hverandre men vi ikke fikk det til. Helt til han helt plutselig en dag sier at han ikke orker mer pga alt er kaos, han er lei. Og han sier han ikke elsker meg lenger, men når jeg spør om han kan ta meg i hånda på det så gjør han ikke det. Så her om dagen skrev han det det var vanskelig fordi vi ikke greide og skille mellom kjærester og venner Anonymkode: cc87f...1b2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var på en måte riktig person, feil tid. Hadde det skikkelig bra i sammen, men bare funket ikke nå. Hver gang vi møtes så visste vi at det ikke funnet nå, men vi klarte ikke og la hverandre være. Vi kunne krangle og si ting som at vi ikke elsket hverandre, men hver gang vi møtes klarte vi ikke og holde oss fra hverandre. Var mye som skjedde bare. Til slutt ble det helt kaos, fordi vi fortsatt elska hverandre men jeg syntes det var helt teit og tenke på at det fortatt var noe der og elska hverandre men vi ikke fikk det til. Helt til han helt plutselig en dag sier at han ikke orker mer pga alt er kaos, han er lei. Og han sier han ikke elsker meg lenger, men når jeg spør om han kan ta meg i hånda på det så gjør han ikke det. Så her om dagen skrev han det det var vanskelig fordi vi ikke greide og skille mellom kjærester og venner Anonymkode: cc87f...1b2 Tror dere trenger en skikkelig pause fra hverandre til dere vet hva dere vil. Sånn hot and cold forhold er veldig ødeleggende psykisk. Man kan risikere at den andre gir opp og den andre fortsatt vil. Det blir hjertesorg uansett. Ta en pause. Anonymkode: 7317e...c03
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #9 Skrevet 20. juni 2023 Han mener «når dere ikke klarer og skille på det og være kjærester og venner, er det vanskelig og ha kontakt». Du mener han har jo rett. Og ham orker ikke mer pga kaos. Det er vanskelig fordi dere ikke klarer å skille mellom å være kjærester og venner. Dette tolker jeg som at dere ikke klarer å være vanlige venner, og dere klarer ikke å være vanlige kjærester. Da er det bedre for ham uten kontakt, så han slipper kaos og å ha det vanskelig. Anonymkode: 81b2d...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå