AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Jeg er gravid i uke 8, og skal begynne på antidepressiva snart pga angst og fødselsdepresjon etter forrige. Andre som har begynt på det i svangerskapet? Og gikk det bra? Anonymkode: 7f3a4...54f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er gravid i uke 8, og skal begynne på antidepressiva snart pga angst og fødselsdepresjon etter forrige. Andre som har begynt på det i svangerskapet? Og gikk det bra? Anonymkode: 7f3a4...54f Du skal begynne på det? Jeg har stått på det og fikk beskjed om å seponeres og slutte helt 2mnd før fødsel... Anonymkode: cbbef...fe1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 Ikke begynt på, men gikk på fra før, og fortsatt gjennom både graviditet og amming. Har vel litt å si hvilken type og dose. Anonymkode: db4e8...0d1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du skal begynne på det? Jeg har stått på det og fikk beskjed om å seponeres og slutte helt 2mnd før fødsel... Anonymkode: cbbef...fe1 Ja. Jeg spørte om jeg måtte slutte før fødsel, men det skulle jeg ikke🤷🏼♀️ Anonymkode: 7f3a4...54f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #6 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ikke begynt på, men gikk på fra før, og fortsatt gjennom både graviditet og amming. Har vel litt å si hvilken type og dose. Anonymkode: db4e8...0d1 Vil du si hvilken type? Trenger ikke nevne dose Anonymkode: 7f3a4...54f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #7 Skrevet 21. juni 2023 Hei ts. Jeg går ikke på antidepressiva, men annen type nødvendig medikamenter i svangerskapet. Helsepersonell veier risikoene opp mot hverandre og du må stole på de. Her på forum vil du få mye skremselinformasjon som ikke vil hjelpe din situasjon noe særlig. Snakk med legen din om du har spørsmål, hen kan helt sikkert fortelle deg om andres erfaringer også. Anonymkode: 4628a...108 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei ts. Jeg går ikke på antidepressiva, men annen type nødvendig medikamenter i svangerskapet. Helsepersonell veier risikoene opp mot hverandre og du må stole på de. Her på forum vil du få mye skremselinformasjon som ikke vil hjelpe din situasjon noe særlig. Snakk med legen din om du har spørsmål, hen kan helt sikkert fortelle deg om andres erfaringer også. Anonymkode: 4628a...108 Dette. Anonymkode: 9261f...db5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Skrevet 22. juni 2023 Jeg husker jeg fikk mye i det uro i starten av svangerskapet grunnet kvalmen. Legen sa da at hadde jeg vært hans kone hadde han ikke anbefalt meg slike tab. Men han sa også at det ikke er skadelig, men det er ikke forsket nok på langtidsvirkningene. Det går helt sikkert greit. Hvis alternativet er at mor har det veldig dårlig er det jo ikke bra det heller. En må veie det opp Anonymkode: ba217...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå