AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Jeg har falt for disse stolene, og jeg synes de er gode å sitte i...Men jeg et lav, og har bare prøvd dem i butikk. Noen som har dem og kan si litt om hvordan de egentlig er (jeg ville nok hatt pute på setet)? Jeg synes de virker så lave, er de faktisk det slik at det er trøblete å finne et passende bord? Anonymkode: d6ba6...871
Grønt blad Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Mål: H: 85 x B: 48,5 x 😧 57 cm. Sittehøyde: 45,5 cm. Du kan f.eks. sammenligne med andre stoler du har og høyde på andre bord du har 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Ja, det kan jeg gjøre og kommer til å gjøre. Sittekomfort over tid og den subjektive følelsen av å sitte i dem er litt vanskeligere å måle Anonymkode: d6ba6...871
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det kan jeg gjøre og kommer til å gjøre. Sittekomfort over tid og den subjektive følelsen av å sitte i dem er litt vanskeligere å måle Anonymkode: d6ba6...871 Hva med å kjøpe deg en? Så kan du teste ut over tid. Er den ikke god, kan den få bo i gangen eller på soverommet eller noe slikt? Anonymkode: c43e5...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå