Gå til innhold

Hvilken sveis skal jeg gå for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei singel dame i 50 årene som har gjenoptatt kontakt på chat med en mann. Vi har en god og varm tone, og nå har han invitert meg på besøk i løpet av sommeren. Han bor i en annen by, ca 3 timer unna. Han ønsker at jeg skal bli noen dager, og det ønsker i høyeste grad jeg også. Håper og tror på mye god nærhet og sex. Men nå ble jeg plutselig usikker på om underlivet må ryddes mer? Jeg har vokset bikinilinje. Er mørk, så har en mørk trekant foran, klippet kort. Resten (under og bak) er trimmet så kort det kan uten at det blir stikkete. Jeg føler meg ren og velstelt sånn, men er det nok?? Jeg er jo ei voksen dame, men vil jo gjerne at han skal finne meg mest mulig attraktiv så klart😊 Jeg føler liksom ikke at et glattbarbert underliv er helt meg, og hvis jeg barberer så blir det bare masse nupper! Hjelpes, dette er en problemstilling jeg ikke har trengt å tenke på ei stund🙈

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på det,litt hår gjør ingenting.

Anonymkode: f9abb...9cd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som du trives med.

Og hvis du vil tenke på hva han ønsker, husk at det finnes menn som ikke liker glattbarbert også. Det er lettere å barbere senere hvis du kommer til at du vil det, enn å vente på at det gror ut.

Anonymkode: 4481e...2f8

• Liker 4
Skrevet

Tror det blir bra jeg😊

Jeg hadde ihvertfall storkost meg.

Lykke til😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Voksne damer shaver seg ikke for å tilfredsstille en mann, de gjør det for egen del. 

Her har mannen vært nødt til å ta til takke med det som er best for meg. Og heldigvis er det akkurat sånn han også foretrekker det.

Anonymkode: 2712c...8c3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Voksne damer shaver seg ikke for å tilfredsstille en mann, de gjør det for egen del. 

Her har mannen vært nødt til å ta til takke med det som er best for meg. Og heldigvis er det akkurat sånn han også foretrekker det.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, jeg har ikke tenkt å shave for å tilfredsstille ham jeg.. ville bare sjekke hva som var vanlig. Jeg har tenkt å nyte dette møtet mest mulig (av egne grunner)og det gjør jeg best når jeg føler at jeg er attraktiv for min partner. På samme måte som jeg håper at han tenker at han vil. Jeg føler at det handler om å føle seg fri og vel, og om hensyn til partner. Takk for råd😊

• Liker 1
Skrevet

Gå for det som føles riktigst ut for deg. Det blir helt feil å forsøke å late som noen man ikke er. Det gjelder alt i livet, men særlig rundt sex og samliv.
Når du føler deg mest riktig og attraktiv blir selvfølelsen og selvtilliten også best ... som igjen gjør at du kan nyte eventuell sex mer. Blir jo ikke rare knullet om du hele tiden ligger og gremmes/bekymrer deg over eget utseende.

Klart, om du er interessert, så kan du jo bare spørre han. Møt opp som du er, se det an litt. Om han har en kjempegreie for glattbarbert, så kan du jo fort fikse det i dusjen og overraske han. Kan jo være at du får "nyte godene" av strevet selv 😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle "frisyrer" er normalt. Så uansett hva du velger er du normal :)

Anonymkode: af3ad...a09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget med en del kvinner de siste årene i aldersspennet 27 til over 50. Siden du spør så er nok det vanligste å være helt glattbarbert. Som i at de fleste har vært det. Men ikke alle. En del har også vært kortklipt. For meg som man spiller det ingen rolle så lenge det er en slags frisyre med en liten plan, for å si det sånn. Helt frittvoksende er kanskje ikke så kult. Men kort frisert sånn som du beskriver er helt fint og ingen mann vil tenke noe negativt om det. Om det er sånn du trives med å ha det så er dette helt klart ditt beste valg!

Anonymkode: c422e...8c6

• Liker 1
Skrevet

mørk trekant er helt supert.  ikke forandre den.

• Liker 1
Skrevet

Syns slik du beskriver det nå er helt perfekt. 

• Liker 1
Skrevet
Kulla skrev (På 20.6.2023 den 12.00):

Jeg er ei singel dame i 50 årene som har gjenoptatt kontakt på chat med en mann. Vi har en god og varm tone, og nå har han invitert meg på besøk i løpet av sommeren. Han bor i en annen by, ca 3 timer unna. Han ønsker at jeg skal bli noen dager, og det ønsker i høyeste grad jeg også. Håper og tror på mye god nærhet og sex. Men nå ble jeg plutselig usikker på om underlivet må ryddes mer? Jeg har vokset bikinilinje. Er mørk, så har en mørk trekant foran, klippet kort. Resten (under og bak) er trimmet så kort det kan uten at det blir stikkete. Jeg føler meg ren og velstelt sånn, men er det nok?? Jeg er jo ei voksen dame, men vil jo gjerne at han skal finne meg mest mulig attraktiv så klart😊 Jeg føler liksom ikke at et glattbarbert underliv er helt meg, og hvis jeg barberer så blir det bare masse nupper! Hjelpes, dette er en problemstilling jeg ikke har trengt å tenke på ei stund🙈

Landing strip er aldri feil.

• Liker 1
Skrevet

gjerne la det gro så det vises fra siden , når du står i pofil

Skrevet

Du er velstelt - det er det eneste som teller i mitt hode 😊 Så vær akkurat som du er og er komfortabel med å være, så blir det en fulltreffer det der 😉

• Liker 1
Skrevet

Det er du som bestemmer hvordan fitta ser ut. Selv ønsker jeg barbert fitte men hadde jeg møtt det og vi ville ha sex så er ikke dette vesentlig for meg. Viktigst at vi begge nyter.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som trodde det var snakk om hårsveis, på hodet....skuffet.

Anonymkode: 91b24...c92

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg er ei singel dame i 50 årene som har gjenopptatt kontakt på chat med en mann. Vi har en god og varm tone, og nå har han invitert meg på besøk i løpet av sommeren. Han bor i en annen by, ca 3 timer unna. Han ønsker at jeg skal bli noen dager, og det ønsker i høyeste grad jeg også. Håper og tror på mye god nærhet og sex. Men nå ble jeg plutselig usikker på om underlivet må ryddes mer? Jeg har vokset bikinilinje. Er mørk, så har en mørk trekant foran, klippet kort. Resten (under og bak) er trimmet så kort det kan uten at det blir stikkete. Jeg føler meg ren og velstelt sånn, men er det nok?? Jeg er jo ei voksen dame, men vil jo gjerne at han skal finne meg mest mulig attraktiv så klart😊 Jeg føler liksom ikke at et glattbarbert underliv er helt meg, og hvis jeg barberer så blir det bare masse nupper! Hjelpes, dette er en problemstilling jeg ikke har trengt å tenke på ei stund🙈

Hvordan gikk dette?
Her er det jo vanskelig å gi råd fordi man ikke vet hva akkurat han du skulle møte foretrekker.

For min egen del er det viktigste som du skriver at du er ren og velstelt, da har det egentlig ikke noe å si hvordan hårveksten er.
Har ikke så mange referansepunkter, men kona har forsøkt forskjellig "sveis" opp igjennom. Hun er lys og har ikke så kraftig hårvekst der nede, men jeg foretrekker litt hår fremfor glatt. Kona er fornøyd med det også, slipper å tenke på om hun må barbere. Dermed har vi det også bra sammen fordi vi begge er avslappet til temaet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...