Gå til innhold

Flere tiggere i juni?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag opplevde jeg ved 2 forskjellige bensinstasjoner å bli oppsøkt av rumenske menn i det jeg fylte drivstoff, som hadde ganske lik historie om at de var tomme for penger, og hadde ikke råd til å komme seg hjem til Romania, de trengte diesel. Så da sto de der en stund å tigget. Fikk nei fra meg, og gikk videre til neste person som fylte.

Kom til å tenke på tiggere generelt da, at jeg har lagt merke til at det har vært betydelig fler av dem nå i juni. Er yrkessjåfør, drar ofte innom forskjellige butikker, der de og sitter. 

Må da være veldig smart av dem å starte i juni måned når de fleste nordmenn får feriepenger? 😅 Gir du til tiggere? 

Anonymkode: 455e5...76b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gir aldri til utenlandske tiggere siden det de driver med er organisert og de reiser gjennom halve Europa for å tigge, de fyller ikke kravene for å oppholde seg i Norge lovlig.

De driver også med andre ting som salg av piller, kvinnene tigger mens mennene ofte reiser rundt med varebiler og stjeler alt de kommer over. 

Anonymkode: f334c...e1d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel også langt mer behagelig å tigge i Norge i juni enn i januar?

Nei, gir aldri til utenlandske tiggere. Men kan f.eks kjøpe av gatemagasinselgere.

Anonymkode: 23f31...148

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

I dag opplevde jeg ved 2 forskjellige bensinstasjoner å bli oppsøkt av rumenske menn i det jeg fylte drivstoff, som hadde ganske lik historie om at de var tomme for penger, og hadde ikke råd til å komme seg hjem til Romania, de trengte diesel. Så da sto de der en stund å tigget. Fikk nei fra meg, og gikk videre til neste person som fylte.

Kom til å tenke på tiggere generelt da, at jeg har lagt merke til at det har vært betydelig fler av dem nå i juni. Er yrkessjåfør, drar ofte innom forskjellige butikker, der de og sitter. 

Må da være veldig smart av dem å starte i juni måned når de fleste nordmenn får feriepenger? 😅 Gir du til tiggere? 

Anonymkode: 455e5...76b

De får begynne og gå da, meg får de ingenting av iallefall.

Skjønner meg ikke på de som gir til tiggere. De er ikke fattige, de som er fattige er igjen på balkan fordi de ikke har råd til og reise tvers igjennom Europa for og tigge og drive med vinningskriminalitet.

Anonymkode: 5ba69...861

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...