Gå til innhold

yogi slim and fit tea..

Fremhevede innlegg

Skrevet

etter mabge som har skyrtet av denne teen gikk jeg til innkjøp av den. og hver dag jeg har tatt den har det resultert i vanvittig huepine resten av dagen og ingen tabletter hjelper imot.. imorgen skal jeg ikke ta den bare for å sjekke om det er denneteen, men jeg mistenker at det er den.. noen andre??

hvorfor i all verden, det er jo bare natur produkter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er vel litt vanndrivende og om du ikke fyller på med nok friskt vann i løpet av dagen kan du få hodepine av det. Kjør på med 2 liter vann (ikke med saft i) om dagen.

Eneste jeg kan tenke meg.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Ikke kast bort penger på sånt tullball som slanke-te. Tren og spis mindre og drikk nok vann.

Skrevet

Jeg har prøvd denne teen, og jeg har funnet ut på hvilken måte den er slankende. Jeg og en vennine drakk en kopp te. jeg ble kvalm, og min veninne kastet opp rett etterpå. Så hvis man vil slanke seg ved å kaste opp er dette løsningen :ironi:

har nok mer troen på trening og et sunt kosthold :)

Gjest Gjest_Belladonna_*
Skrevet

Uten at jeg kjenner produktet: Selv om noe er et "rent naturprodukt" så betyr det ikke nødvendigvis at det er ufarlig!

Det første eksempelet jeg kommer på er giftplanter. Jodda, de er rene naturprodukter, men du kan faktisk dø av passe mengde av det! Så uansett: ikke vær så naiv og tro at alt er fint og flott bare fordi det står "rent naturprodukt" på pakken.

Skrevet

Sålkalte naturprodukter skal man være veldig forsiktig med. For noen år siden prøvde jeg slankepiller (husker ikke hva de het), gikk ikke ned noe, men fikk helt vondt i hele kroppen, muskler og ledd verket noe sinnsykt! Hva de egentlig inneholdt vet jeg ikke. Vær forsiktig med sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...