Gå til innhold

Single menn, hvor ofte runker dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater er 43 år, vært singel noen år, veldig kjekk så jeg antar han har fått seg noe i årenes løp.

Han virker veldig interessert i meg, på det seriøse planet, men også utrolig kåt. Han klarer ikke å holde fingrene av fatet når vi treffes, og han spiser meg omtrent opp med blikket.

Hvorfor er han så innmari kåt? Runker han ikke? Slutter menn 40+ å runke? Er det ikke normalt at dere får utløsning 1-2 ganger for dag minimum?

Anonymkode: 291a6...50f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette negativt tenker du? skulle du ønske at han var motsatt?

Anonymkode: 1d8ba...687

• Nyttig 1
Skrevet

Han synes du er deilig og klarer ikke å la være. Det er noe med den nyforelskarusen altså. 😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Han jeg dater er 43 år, vært singel noen år, veldig kjekk så jeg antar han har fått seg noe i årenes løp.

Han virker veldig interessert i meg, på det seriøse planet, men også utrolig kåt. Han klarer ikke å holde fingrene av fatet når vi treffes, og han spiser meg omtrent opp med blikket.

Ærlig talt du er sikkert over 40, hvorfor ligger dere ikke sammen? tenker du at sex skal være belønning for god oppførsel? eller at dere skal gifte dere først? hadde du følt deg bedre om at var totalt uinteressert i deg?

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er han så innmari kåt? Runker han ikke? Slutter menn 40+ å runke? Er det ikke normalt at dere får utløsning 1-2 ganger for dag minimum?

Nei, det er ikke normalt å runke 1/2 ganger til dagen når en blir eldre. Når en er ung derimot, runkes det hele tiden. Runker kanskje 3 til 5 ganger i uken nå, selv om jeg har dame og det er ingenting i forhold til når jeg var yngre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
kiloijdh skrev (44 minutter siden):

Ærlig talt du er sikkert over 40, hvorfor ligger dere ikke sammen? tenker du at sex skal være belønning for god oppførsel? eller at dere skal gifte dere først? hadde du følt deg bedre om at var totalt uinteressert i deg?

Nei til alt, forstår ikke helt den negative vinklingen din.

Min holdning til sex og intimitet endrer seg ikke fra jeg var 20 til nå 37 år. Jeg liker å bli kjent og trygg før jeg ligger med noen. Er ikke det greit for deg?

Jeg spør bare fordi jeg tenkte i utgangspunktet at menn generelt både tenkte mye på sex, men også runket en del slik man får roet kropp og hormoner litt. Jeg har aldri datet eller vært sammen med noen 40+ og tenkte det var bedre å høre med menn direkte om driftene endret seg etter en viss alder, eller kanskje generelt så runker man mindre etterhvert som alderen øker. Jeg har ikke peiling, derfor jeg spør. Er ikke det ok for deg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Er dette negativt tenker du? skulle du ønske at han var motsatt?

Tja, ikke negativt at han er interessert i meg, men skulle ønske han klarte å styre seg litt mer. Så for meg en runk eller to kunne vært lurt for å kjøle ned litt. Min erfaring gjennom livet er med menn max 35 år, aldri vært med noen eldre, så jeg vet lite om hva som er vanlig i 40+ verdenen.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Min holdning til sex og intimitet endrer seg ikke fra jeg var 20 til nå 37 år. Jeg liker å bli kjent og trygg før jeg ligger med noen. Er ikke det greit for deg?

Da er det på høy tid å endre din holdning angående sex. Å dra ut tiden uten å ligge sammen er sånn 19 år gamle jenter kan gjøre, ikke en 37 år gammel dame. Stakkars mann.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da er det på høy tid å endre din holdning angående sex. Å dra ut tiden uten å ligge sammen er sånn 19 år gamle jenter kan gjøre, ikke en 37 år gammel dame. Stakkars mann.

Hva er dette for noe tull? 

Du fremstår umoden og lite empatisk iallefall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...