Eneeeya Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Hei! Om du er bifil, lespisk eller hererofil mann, a question for you. Bryr du deg egentlig om at hun du tar med deg hjem, liker eller er i et forhold med har forskjellige størrelser på brystene? Ikke bare litt, men kanskje en størrelse? De er egentlig like, bare den ene er større en den andre🙈 jeg ønsker selv å operere de, men de jeg har snakket med skjønner ikke hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Det er helt normalt. Så om noen har problemer med det, så er det deres problem. Anonymkode: 17822...c44 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Alle har vel det... kona mi har ganske stor forskjell. Vet hun syns det er irriterende pga. at det er litt vanskelig å finne en god BH. Men ellers ser jeg ikke hvorfor det skulle være noe problem 🤷 Anonymkode: 98eb4...c06 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 Finnes det fett på kroppen løses det lett. Om det skulle være en så stor deal. Menn lever oftest bra med ujevn corpus cavernosa. . Anonymkode: 8848d...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 Absolutt alle har forskjellig størrelse på brystene og en halv til en hel cup forskjell er vanligst. Noen har to størrelser forskjell Anonymkode: 211e6...7bf 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #6 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Finnes det fett på kroppen løses det lett. Om det skulle være en så stor deal. Menn lever oftest bra med ujevn corpus cavernosa. . Anonymkode: 8848d...d1f *corpora cavernosa Anonymkode: 65388...59c
Sølvi Normalbakken Skrevet 20. juni 2023 #7 Skrevet 20. juni 2023 Eneeeya skrev (2 timer siden): Hei! Om du er bifil, lespisk eller hererofil mann, a question for you. Bryr du deg egentlig om at hun du tar med deg hjem, liker eller er i et forhold med har forskjellige størrelser på brystene? Ikke bare litt, men kanskje en størrelse? De er egentlig like, bare den ene er større en den andre🙈 jeg ønsker selv å operere de, men de jeg har snakket med skjønner ikke hvorfor. Jeg vet det er helt normalt. Mine har alltid vært like, men har jo sett det i garderober på skolen opp igjennom. Jeg er bifil og jeg er veldig glad i å leke med andres pupper, men jeg er ganske kresen, så for meg er det i alle fall lit turnoff hvis ikke de er ganske like. Men ikke misforstå. Jeg vil ikke oppfordre det til å operere de. Finn heller noen som ikke er så kresne og overfladiske som meg.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): *corpora cavernosa Anonymkode: 65388...59c Takk. Anonymkode: 8848d...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #9 Skrevet 20. juni 2023 Sølvi Normalbakken skrev (2 timer siden): Jeg vet det er helt normalt. Mine har alltid vært like, men har jo sett det i garderober på skolen opp igjennom. Jeg er bifil og jeg er veldig glad i å leke med andres pupper, men jeg er ganske kresen, så for meg er det i alle fall lit turnoff hvis ikke de er ganske like. Men ikke misforstå. Jeg vil ikke oppfordre det til å operere de. Finn heller noen som ikke er så kresne og overfladiske som meg. Helt unødvendig å skrive til ei som er usikker. Anonymkode: 98743...525 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 20. juni 2023 #10 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt unødvendig å skrive til ei som er usikker. Anonymkode: 98743...525 Jeg tror de fleste sette pris på ærlighet i stedet for å bare skrive det de skulle ønske at alle mente. Det finnes mange folk som ikke er på opptatt av utseende til partneren sin. Jeg for min del, er veldig opptatt av utseende når jeg sjekker. Det må være lov å ha det som preferanse.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #11 Skrevet 20. juni 2023 Jeg er bifil og hadde ikke brydd meg. Man er alltid mest kritisk til eget utseende. Husker jeg var i et forhold med ei som hadde gått ned en del i vekt etter å ha vært ganske stor. Hun haaaaatet hvor myk hun var, og hatet strekkmerkene hun hadde fått. Jeg bare elsket å ta på henne, så deilig! Anonymkode: 98023...662 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #12 Skrevet 20. juni 2023 7 hours ago, Eneeeya said: Hei! Om du er bifil, lespisk eller hererofil mann, a question for you. Bryr du deg egentlig om at hun du tar med deg hjem, liker eller er i et forhold med har forskjellige størrelser på brystene? Ikke bare litt, men kanskje en størrelse? De er egentlig like, bare den ene er større en den andre🙈 jeg ønsker selv å operere de, men de jeg har snakket med skjønner ikke hvorfor. Bryr meg om brystene dine, ikke om størrelsen. Bare dytt de i ansiktet mitt så er jeg happy Anonymkode: 0baa0...be7 3
Bubo Skrevet 20. juni 2023 #13 Skrevet 20. juni 2023 Mann her, er man først sammen, har det absolutt ingen betydning. Viktigst at de er lov å kose med, myke og deilige å ta på begge to. Til vanlig tar jeg på, eller koser, bare med et av gangen, da er det vanskelig og umulig å sammenligne. Partner vet at jeg liker brystene, og hun får ofte bekreftelse på det. Blir lykkeligere av å kose, hvorfor ødelegge det med å sammenligne? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå