Gå til innhold

Sen positiv test?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som selv har opplevd sen hcg stigning og testet positivt sent? 

jeg ble ferdig med «mensen» for noen dager siden, blødde mye mindre enn normalt, kun 1 av 4 dager jeg brukte ob. Og tenkte egentlig ikke så mye over det. Nå de siste 2- 3 dagene har jeg vært kvalm og mer sliten enn normalt, men har skylt på varmen. Tok en test bare fordi jeg opplevde halsbrann i natt og tenkte jeg måtte sjekke for å være sikker.

den testen hadde en veeeldig svak strek nr 2, men syntes godt nok til at jeg kunne se den uten om å finne «riktig lys og stilling». 

Jeg tenker jo at dersom jeg hadde vært gravid ville den kanskje vært enda sterkere og at det kanskje er en skyggestrek? Skal ta en test om noen dager bare pga symptomene, men lurer på om andre har opplevd og teste sent positiv og faktisk vært gravide?

Anonymkode: 519aa...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde skyggestrek med begge barna frem til omtrent 7 mnd. Så en skyggestrek, er det samme som en positiv strek. Det kan ha vært festeblødninger du har hatt, noen blør uansett om man er gravid, det kan være en liten abort du har hatt, men ikke fått fjernet alt selv. Hadde tatt en blodprøve hos legen får å fått konstantert hbor høyt hcg nivået ditt er og så en kontroll om det stiger eller synker. 
ta kontakt med lege

Anonymkode: 0ae53...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...