Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som fikk med seg Raballder på tv2 i går? Jeg syns i grunnen de var ganske søte jeg da......men hva er det med homser og østrogen??? De har jo jaggu mer østrogen enn jeg og alle venninne mine tilsammen jo :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Kjenner en av de som spiller på laget nå (men som ikke begynte der før tv inspillingene var nesten ferdig) og han er supersøt.

Synes de er morsomme jeg. :)

Skrevet

Koste meg skikkelig da jeg så på programmet, men synes også synd på de som ikke får det så greit når de kommer ut av skapet.

Kjente ikke igjen Emil i starten. Han var jo med i Robinson for noen år siden. Blitt helt annerledes nå, synes jeg. Morsom skrue.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Koste meg skikkelig da jeg så på programmet, men synes også synd på de som ikke får det så greit når de kommer ut av skapet.

Kjente ikke igjen Emil i starten. Han var jo med i Robinson for noen år siden. Blitt helt annerledes nå, synes jeg. Morsom skrue.

Enig. Bra program, men trist med de som har følt at de ikke ble godtatt. Det forteller i hvert fall en del til de som tror homofile velger det fordi det liksom er kult.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Utrolig morsom serie og endel homofobe bør få endel å tenke over. Husker godt Emil fra Robinson, han har virkelig forandret seg til det bedre siden den gang.

Skrevet

Jeg har bare sett reklamen, men den får ihvertfall ikke min homofobe far til å synes bedre om homofile, og han kommer ikke til å forstå at de aller fleste er som alle andre, uten håndfakter og boa på fest. Og det er jo leit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...