Gå til innhold

Sterk lukt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg lukter veldig sterkt der nede når jeg har sex. Har et "problem"(?) med at jeg blir så utrolig våt når jeg er opphisset og da lukter det også ganske så "brunstig" :ler:

Dette plager meg en god del, da jeg føler at det ikke er normalt å lukte så sterkt.

Har vært inne på tanken på om det kan være sopp eller bakteriell vaginose, men jeg har tatt en soppkur og det lukter ikke akkurat fisk!

Men er det bare jeg som har det sånn? :forvirret:

Det lukter ikke såå sterkt når jeg er alene, men lukten er der før han kommer nær meg, så det kan jo ikke være en reaksjon på væskene hans eller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge en mannlig venn av meg lukter vi jenter forskjellig fra naturen, noen har sterk lukt mens andre har svakere eller"mildere" lukt. Dette er normale variasjoner...... og det er vel også forskjellig fra gutt til gutt om de liker sterk kjønnslukt eller ikke... :sjenert:

Skrevet

Kanskje jeg burde gi deg tlf. nr. til x'en min? Han digget sterk kjønnslukt, og maste og maste om at jeg ikke måtte dusje mer enn hver tredje dag... :overrasket:

:ler:

Men seriøst; ikke tenk så mye på det. Så lenge du er normalt renslig og det ikke er noe galt med deg (kjønnsykdom, sopp, infeksjon) er lukten naturlig, og de færreste gutter skyr unna naturlig lukt. Husk; en av grunnene til at vi lukter er nettopp fordi vi skiller ut stoffer som skal virke appellerende på menn.

Skrevet

Høres ut som bakriell vaginose. Da lukter det ekstra sterkt ved sex.

Skrevet
Høres ut som bakriell vaginose. Da lukter det ekstra sterkt ved sex.

Men jeg trodde det luktet fisk når man hadde bakteriell vaginose..?

Kan ikke si at lukten minner så mye om fisk akkurat :forvirret:

Skrevet

Tja, det kan lukte forskjellig fra person til person. Ta en tur til legen, så er du på den sikre siden. Lykke til :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hjelp, Seriøst! Jeg er mann og har en svært kraftig "brunst lukt".

Det spiller ingen rolle om jeg har vasket meg godt eller ei (helt sikkert).

Jeg dusjer hver dag, er delvis barbert der nede og helt under armene.

Idag var jeg og trente styrketrening da jeg så en jente jeg hadde sympati for.

Kjente at jeg ble litt k... så kort etter kjente jeg brunst lukt. Med en gang trodde jeg at det kom fra noe annet, men det var fra meg. Jeg var altså nydusjet og vasket også der og så luktet det etter 30 min.

Er det noen som har noen gode råd, jeg klarer ikke å si det til legen min. Hun er en meget kjekk dame.

Leste lenger oppe om "bakriell vaginose". Kan det være det? Hva er det?

Søkte på nettet via Google og fant ingen ting på det (bakriell vaginose).

Min kone synes ikke at lukten er ok. Er det noen jenter som liker slik lukt?? Jeg føler meg spedalsk!

Please HELP!

Meg

Skrevet

Det heter vell baktriell vaginose..

Men du har jo ikke vagina ,men kasskje du er blitt smittet av den samme bakterien..

Skrevet

Jeg er veldig redd for at jeg lukter, vasker og dusjer og mannen sier..............men du lukter ikke vondt du.....du smaker jo sååååååååå godt.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er jente og har også en sterk "brunst" lukt.. Jeg har IKKE bakteriell vagianose, eller annet.

Uansett om jeg er helt aldeles nydusjet, om jeg onanerer selv eller har sex, lukter det overhodet ikke VONDT, bare skikkelig sex..

Håper det er de som liker det og ;)

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_snurre_*
Skrevet

kjæresten min lukter ganske sterkt når vi har sex. jeg synes det er vanskelig å ta det opp, da det ikke virker som om ho kjenner det selv..

ho har ikke vært hos gynekolog og gruer seg til det..

hvordan skal jeg ta dette opp med henne, på en måte som gjør at ho ikke blir skikkelig lei seg og kanskje ikke vil at jeg skal ha sex med henne?

trenger hjelp her!

-gutt 22

Skrevet

Det er helt vanlig at det lukter "kjønn" under sex, både av menn og kvinner.Noen lukter mer enn andre, og lukten kan også variere både med opphisselse/syklus/diett/væskeinntak osv. Det er da vel ingen stor greie?

Gjest hei snurre
Skrevet

ikke si noe om lukta, jeg ville blitt skikkelig trist selv, men oppford henne til å få tatt den undresøkelsen for den er viktig, veldig viktig...og når hun først har hatt sex så gjør den ikke vondt. dere kan jo tom gå sammen til legen å få det gjort, og få sjekket deg samtidig, min oppfatning er nemmelig at det er enda ferre gutter som tar en undrelivssjekk enn jenter og det er jo helt bak mål. si noe sånt som at når vi først har sex må vi også ta de forholdsregler som er og en av dem er å gå til gu regelmessig, selv om vi ikke får kjønssykdommer er det mye større sjanse for å få andre ting, som sopp, urinveisinfeksjon og lignene. vi må jo ta vare på oss selv. så bestiller du time for dere begge samtidig.

håper dette er til hjelp. si gjerne hva du tenker om mitt svar.

Gjest Gjest_snurre_*
Skrevet

jo, det er nok et bra tips det!

men jeg har hintet med at ho skal gå til sjekk, men ho ønsker det ikke...

lukta er såpass sterk at det blir ubehagelig å være i nærheten av underlivet hennes! jeg har erfaring med andre også, men ingen har luktet så sterkt..

vet at ho tar det tungt hvis jeg tar det opp, men jeg mister jo lysten til å ha sex med henne.. og jeg synes det er så rart at ho ikke tenker på den lukten selv!

:overrasket:

Skrevet
jo, det er nok et bra tips det!

men jeg har hintet med at ho skal gå til sjekk, men ho ønsker det ikke...

lukta er såpass sterk at det blir ubehagelig å være i nærheten av underlivet hennes! jeg har erfaring med andre også, men ingen har luktet så sterkt..

vet at ho tar det tungt  hvis jeg tar det opp, men jeg mister jo lysten til å ha sex med henne.. og jeg synes det er så rart at ho ikke tenker på den lukten selv!

:overrasket:

Hvordan er lukten da? Lukter det fiskeaktig? Surt?

Skrevet

Klart man skal ta en sjekk hos legen om man mistenker bateriell vaginose, men for veldig mange er det faktisk ingenting i veien. De ganske enkelt lukter mer enn andre.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ubalanse i bakteriefloraen kan skape sterkere lukt.

Prøv å kjøpe Vivag på apoteket.

Dette er melkesyrebakterier, som vi naturlig har i sjeden.

Hvis andre bakterier får "overtaket" kan Vivag hjelpe til å

får tilbake balansen (hehe, hørtes jo nesten ut som hu dama i apotekreklamen jo)

Skrevet

En eks og jeg var en uvanlig kombinasjon ;)

Hver for oss luktet vi lite. Bare vanlig kjønn.

Sammen så ble det en veldig sterk lukt. Ikke vond, men det luktet sex. Dersom det gikk for ham inni meg så luktet det av meg mange timer etterpå. Kanskje helt opptil et døgn.

Har aldri opplevd det med noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...