Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har vært forelsket i sin venninne for 2-3 år siden, og ble avvist da hun ikke følte det samme. Det skjedde ganske nylig før han traff meg. Nå skal han på festival med noen venner og hun skal også være der. Jeg føler meg trist og skulle ønske han ikke ville fortsette å ha hun som venn. Jeg har selv hatt venner som har blitt forelska i meg, men vennskapet blir jo aldri det samme som før. Følelsene vil ho ikke bare fordufte fra jordens overflate? Han sier han ikke har følelser, og at jeg må stole på han. Han blir skuffet over at jeg blir engstelig, da han ikke ser problemet - ettersom det skjedde i fortiden. Jeg sa at jeg tror de fleste kvinner hadde reagert på det samme. Hva tenker dere? Noen med lignende erfaring? Magefølelsen er ikke god, men det kan jo være angst. 😕

Anonymkode: b7613...d16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følelser endres over tid av mange grunner, du er en av dem - nå er han sammen med deg, er forelsket i deg, har en relasjon til deg - ikke til henne.. Det er aldri lett å vite alt om hverandre, derfor bør noen ting være usagt, men i starten er det lett for at man vil vite absolutt alt, og da får man slike problemstillinger fordi man legger sine egne tanker og følelser i det andre har sagt og det er jo ikke riktig for hans følelser er jo at han ikke lengre ser slik på henne og for han er hun ingen trussel mot det dere har som han sier, du må velge å stole på det om du vil at denne kjæresten skal være din nærmeste relasjon fremover.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg også ville syntes at dette var vanskelig. Samtidig har jeg en "policy" om at jeg skal stole på mannen min, og la ham ha frihet. Ellers vil forholdet råtne, og det er uansett ikke godt å gå rundt og være paranoid. Siden han har vært ærlig på at han har hatt følelser for henne, kan det tyde på at han ikke har noe å skjule med dette. Men ja, jeg skjønner godt at det er ubehagelig for deg.

Anonymkode: f1bd1...fff

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...