AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Har matchet med totalt 5 menn på et par måneder. Nettopp begynt å date etter brudd i april. Noen av mennene slutter å svare midt i en samtale. Og en av de gadd ikke sende første melding. Etter 4 dager sendte jeg første melding, og han svarte ikke. Mens 2 av matchene virket veldig interesserte og spurte masse om meg og inviterte meg på date. Han ene som jeg har vært på én date med, likte meg utrolig godt. Han skrev på melding etter første date at jeg er kjempevakker og har nydelig personlighet. Nå har vi avtalt tur i parken og kino på neste date. Hvorfor er menn så utrolig forskjellige? Av disse 5, så var 3 av de totalt uinteresserte mens 2 av de har vært veldig på fra første stund.. Anonymkode: eeb36...fb4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Noe så merkelig!!! Herregud at ikke alle bare raser sammen av lykke for å kunne få en sjanse med deg!!! Anonymkode: db308...675 8 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Noe så merkelig!!! Herregud at ikke alle bare raser sammen av lykke for å kunne få en sjanse med deg!!! Anonymkode: db308...675 Jeg tenkte på det at noen slutter å svare midt i en samtale, sånt synes jeg er rart. Og dette er godt voksne menn. Jeg skrev ikke noe gslt da han sluttet å svare. Samtalen gjalt hvordan vi trivdes på hvert vårt bosted Ts Anonymkode: eeb36...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 Fordi folk er forskjellige og har ulik personlighet. Menn på datingsider har ulike preferanser og ulik agenda. Og det finnes «alltid» en ny rundt neste sving. Noen er bare på konstant jakt etter noen som er «bedre». Anonymkode: 5959d...728 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenkte på det at noen slutter å svare midt i en samtale, sånt synes jeg er rart. Og dette er godt voksne menn. Jeg skrev ikke noe gslt da han sluttet å svare. Samtalen gjalt hvordan vi trivdes på hvert vårt bosted Ts Anonymkode: eeb36...fb4 Av erfaring kan det skyldes at de gikk lei eller fant større interesse i å skrive med noen andre. Husk også at mange dater flere samtidig eller skriver med flere samtidig og har profiler på ulike datingsider. Anonymkode: 5959d...728
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #6 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tenkte på det at noen slutter å svare midt i en samtale, sånt synes jeg er rart. Og dette er godt voksne menn. Jeg skrev ikke noe gslt da han sluttet å svare. Samtalen gjalt hvordan vi trivdes på hvert vårt bosted Ts Anonymkode: eeb36...fb4 Han hadde vel håpet at du ikke trivdes og at du ville flytte inn hos han mot å være hushjelp, da. Anonymkode: b7993...159
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #7 Skrevet 20. juni 2023 Jeg er dame på 40 år. Hender at jeg også slutter å svare midt inen samtale, og omvendt. Legger svært lite i det. Anonymkode: 5a3c7...cbe
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 Jeg er 38 år, kvinne, legger 0% i tinder og synes mennesker som legger mye i det er turn off. Tinder, matching, chatting er barnslig og hører tenåringer til. Jeg kan omtrent ikke swipe høgre utdn det blir match, og jeg har byttet ut bildene mine til alt annet enn de mest flatterende. Dette forteller meg at mange (de fleste?) menn sveiper høgre på alt mulig. Jeg har ikke mange nok timer i døgnet ledig, ei heller lyst, til å svare/chatte med alle matcher. Da hadde jeg ikke gjort noe annet. Jeg kan også glemme av tinder i laange perioder, fordi jeg har et liv, og bryr meg katten i en sating/sex-app. Anonymkode: 9ca7a...e13
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #9 Skrevet 20. juni 2023 Menn sveiper grønt på ALLE for å få 2-10 matcher. Kutt ut tinder og søppelapper. Gå ut i den virkelige verden og finn ekte folk å snakke med. Anonymkode: 8778f...fc1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #10 Skrevet 20. juni 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Og en av de gadd ikke sende første melding Wow dette er sjokkerende Anonymkode: b0dbf...a76 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #11 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tenkte på det at noen slutter å svare midt i en samtale, sånt synes jeg er rart. Og dette er godt voksne menn. Jeg skrev ikke noe gslt da han sluttet å svare. Samtalen gjalt hvordan vi trivdes på hvert vårt bosted Ts Anonymkode: eeb36...fb4 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er dame på 40 år. Hender at jeg også slutter å svare midt inen samtale, og omvendt. Legger svært lite i det. Anonymkode: 5a3c7...cbe Det er dessverre slik det er. Datingapper er bare spill og tidsfordriv for veldig mange, og de som tar det litt mer seriøst, må tydeligvis forholde seg til det. Jeg hadde en slik kvinne nå, 50+. Hun sluttet bare midt i samtalen. Etter en stund kom jeg på at jeg hadde matchet med henne før, og akkurat det samme skjedde🙄 Anonymkode: 0215d...e9d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #12 Skrevet 20. juni 2023 Jeg er glad for at en av de 5 mennene syntes jeg er vakker og liker meg som person. Ham jeg dater nå 🥰 Ts Anonymkode: eeb36...fb4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #13 Skrevet 20. juni 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Har matchet med totalt 5 menn på et par måneder. Nettopp begynt å date etter brudd i april. Noen av mennene slutter å svare midt i en samtale. Og en av de gadd ikke sende første melding. Anonymkode: eeb36...fb4 De har vel glemt å lese regelboka til tinder der det står at menn plikter å sende første melding og at dette er svært strengt forbudt for kvinner. Anonymkode: a6ea3...563
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #14 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har vel glemt å lese regelboka til tinder der det står at menn plikter å sende første melding og at dette er svært strengt forbudt for kvinner. Anonymkode: a6ea3...563 Jeg sendte en av de første melding etter 4 dager. Da svarte han ikke gitt 🤷🏼♀️ Anonymkode: eeb36...fb4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #15 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har matchet med totalt 5 menn på et par måneder. Nettopp begynt å date etter brudd i april. Noen av mennene slutter å svare midt i en samtale. Og en av de gadd ikke sende første melding. Etter 4 dager sendte jeg første melding, og han svarte ikke. Mens 2 av matchene virket veldig interesserte og spurte masse om meg og inviterte meg på date. Han ene som jeg har vært på én date med, likte meg utrolig godt. Han skrev på melding etter første date at jeg er kjempevakker og har nydelig personlighet. Nå har vi avtalt tur i parken og kino på neste date. Hvorfor er menn så utrolig forskjellige? Av disse 5, så var 3 av de totalt uinteresserte mens 2 av de har vært veldig på fra første stund.. Anonymkode: eeb36...fb4 Tenk å være sjokka at menn, kvinner, eller mennesker generelt er så ulike. Tenk at menn også er individer, ikke en kollektiv saueflokk utstyrt med samme verdier, preferanser og tankesett. Dette var et naivt og litt lite gjennomtenkt innlegg. Skulle alle vært hodestups forelsket og fulgt opp på samme måte tenker du? Anonymkode: 05ce8...42a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #16 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tenk å være sjokka at menn, kvinner, eller mennesker generelt er så ulike. Tenk at menn også er individer, ikke en kollektiv saueflokk utstyrt med samme verdier, preferanser og tankesett. Dette var et naivt og litt lite gjennomtenkt innlegg. Skulle alle vært hodestups forelsket og fulgt opp på samme måte tenker du? Anonymkode: 05ce8...42a Neida.. Bare så rart når de driter i å svare på en melding, mens matchen kan bli stående til de fyller 80 liksom 😅 Jeg sletter matchen dersom jeg ikke hører noe innen tre uker. Men nå dater jeg en mann da ☺️ Anonymkode: eeb36...fb4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #17 Skrevet 20. juni 2023 Da ble det stille da! 😂 Hvem vet, kanskje de dreit i å sende meldinger fordi jeg fremstod som promiskuøs? Enig @språkpurk? Ts Anonymkode: eeb36...fb4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #18 Skrevet 20. juni 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Noe så merkelig!!! Herregud at ikke alle bare raser sammen av lykke for å kunne få en sjanse med deg!!! Anonymkode: db308...675 Herregud!!! Så fornærma og krenka for at hun skrev at en mann mente hun var vakker. Du må være så usikker på deg selv!!! Anonymkode: 7c7f7...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #19 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Herregud!!! Så fornærma og krenka for at hun skrev at en mann mente hun var vakker. Du må være så usikker på deg selv!!! Anonymkode: 7c7f7...4ae Vet ikke.. Men tråden døde ut, dreit og gikk.. Anonymkode: eeb36...fb4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #20 Skrevet 21. juni 2023 On 6/20/2023 at 8:05 AM, AnonymBruker said: Jeg er 38 år, kvinne, legger 0% i tinder og synes mennesker som legger mye i det er turn off. Tinder, matching, chatting er barnslig og hører tenåringer til. Jeg kan omtrent ikke swipe høgre utdn det blir match, og jeg har byttet ut bildene mine til alt annet enn de mest flatterende. Dette forteller meg at mange (de fleste?) menn sveiper høgre på alt mulig. Jeg har ikke mange nok timer i døgnet ledig, ei heller lyst, til å svare/chatte med alle matcher. Da hadde jeg ikke gjort noe annet. Jeg kan også glemme av tinder i laange perioder, fordi jeg har et liv, og bryr meg katten i en sating/sex-app. Anonymkode: 9ca7a...e13 Hvorfor er du på tinder da? 🤔 Anonymkode: 554b5...d93 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå