AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Datteren min er snart 2 år. Problemet er at hun har vært veeeeldig treg til å gå og har ikke gått før i det siste. Hun er veldig forsiktig av natur og har hypermobile ledd. Jeg er henvist av helsesykepleier fra helsestasjonen til fysioterapeuten de har der på samme sted. Hun er snakker til meg som jeg skulle vært 5 år og samarbeider er ikke bra i det hele tatt da jeg syns hun er ufin. Jeg er rett og slett «redd» for å komme dit, da hun nærmest kjefter på meg fordi jeg ikke har de riktige skoene og de fra begynnelsen. Nå har det seg sånn at datteren min har strekt noe i benet og jeg vet ikke hvordan det er kommet, men hun kan ikke gå hvert fall og uttrykket at det er ubehagelig på det ene benet. Kjenner jeg gruer meg for å gå allerede. Hva gjør jeg her? Aldri vært i noen lignende situasjon da jeg føler jeg kommer overens med alle. Anonymkode: 07ea9...f42
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Beklager noen skrivefeil. Det er tidlig om morgenen 😴 Anonymkode: 07ea9...f42
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Dette hadde jeg ikke orket. Skjønner at du gruer deg til å treffe henne igjen. Har du en grei dialog med helsesykepleieren ? Da ville jeg forklart situasjonen slik du gjør her og bedt om henvisning til en annen fysioterapeut. Alternativt ville jeg selv funnet en privatpraktiserende fysioterapeut som har kompetanse på barn. Anonymkode: 58310...d9a 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette hadde jeg ikke orket. Skjønner at du gruer deg til å treffe henne igjen. Har du en grei dialog med helsesykepleieren ? Da ville jeg forklart situasjonen slik du gjør her og bedt om henvisning til en annen fysioterapeut. Alternativt ville jeg selv funnet en privatpraktiserende fysioterapeut som har kompetanse på barn. Anonymkode: 58310...d9a Ja, jeg og helsesykepleier har en veldig bra dialog 😊 Anonymkode: 07ea9...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå