Gå til innhold

Når du planlegger ferie utenlands. Planlegger du både for utreise og hjemreise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller planlegger du kun for utreise og satse på at du finner en måte komme deg hjem på når du er der?

Anonymkode: f6c4f...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemreisen også. Men vi reiser med to barn. Uansett vil vi ha en komfortabel og mest mulig behaglelig reise hjem, da den er lang.

AnonymBruker
Skrevet

Planlegger begge veier. Men jeg har faktisk ikke bestilt hotell hjem enda for reisen jeg skal ha i januar (bilferie til sør - Frankrike).

Anonymkode: 873d8...974

AnonymBruker
Skrevet

Planlegger alltid både tur og retur. Jeg hadde blitt stresset av å vite at jeg måtte kave for å komme meg hjem igjen. 

Anonymkode: 50308...838

• Nyttig 1
Skrevet

Alltid begge veier.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid begge veier. Booker lang tid i forveien for å få billige billetter, reiser så ofte at jeg har ikke råd til denne hobbyen min hvis jeg betaler fullpris.

Anonymkode: 4a42f...405

AnonymBruker
Skrevet

Vi planlegger nok, men ikke alltid hjemreise skjer fra samme sted som vi hadde utreise til. Vi kan reise til et sted, så en svipptur innom et annet sted og retur derfra.

Anonymkode: cb0af...fff

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Begge veier, er som regel bare på korte turer. Så ville vært rart å ikke han returbillett. 

Anonymkode: 62df3...3ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 5.46):

Eller planlegger du kun for utreise og satse på at du finner en måte komme deg hjem på når du er der?

Anonymkode: f6c4f...5c1

Jeg planlegger hele turen under et, men kjøper gjerne ikke alt samtidig. Kjøper gjerne reisebiletter for seg, hoteller for seg, og hvis jeg skal på noe (som jeg veldig ofte skal) så bestiller jeg det for seg og. Sprer det utover, mest for å slippe å betale alt samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...