AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Del Skrevet 20. juni 2023 Hva gjør dere når en perifer bekjent som dere har i kontakter på some når de dør? Fjerner dere de fra kontaktene, eller beholder de der? Spør fordi at den dødes familie/ venner gjerne skriver på tidslinjen til avdøde ved tid til annen. Ofte blir vel profilen omgjort til en minneside. Det er koselig for de som er nær avdøde å skrive på avdødes profil, men når det er en perifer bekjent så ser jeg ingen grunn til å h døde personer i kontakter lenger. Er det hjerterått og kaldt å fjerne døde personer fra kontakter? Anonymkode: 49346...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Del Skrevet 20. juni 2023 Fjerner , veldig trist når de avdøde får bursdagshilsen år etter år (om det ikke er gjort om til minneside). Anonymkode: ad5e5...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg sletter. Btw syns jeg det er rart det ikke er et enklere system for å slette de døde fra SoMe. F.eks at det ble sendt ut en mail når det ikke hadde vært aktivitet på konto på et halvt år f.eks . Og hvis ingen svarte så ble konto sletta. Anonymkode: 6f4bd...794 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg sletter. Btw syns jeg det er rart det ikke er et enklere system for å slette de døde fra SoMe. F.eks at det ble sendt ut en mail når det ikke hadde vært aktivitet på konto på et halvt år f.eks . Og hvis ingen svarte så ble konto sletta. Anonymkode: 6f4bd...794 Mange SoMe fjerner inaktive profiler slik som facebook og google Anonymkode: 5ffbe...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mange SoMe fjerner inaktive profiler slik som facebook og google Anonymkode: 5ffbe...fd8 Etter hvor lang tid? Anonymkode: 6f4bd...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Del Skrevet 21. juni 2023 Jeg sletter de som ikke er nære. En jeg kjente døde brått. Å nå to år etter kommer det fortsatt «gratulerer så masse med dagen, vi må ta oss en fest neste gang jeg er i området» meldinger. Bare trist. Anonymkode: 431a1...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 21.6.2023 den 17.17): Jeg sletter de som ikke er nære. En jeg kjente døde brått. Å nå to år etter kommer det fortsatt «gratulerer så masse med dagen, vi må ta oss en fest neste gang jeg er i området» meldinger. Bare trist. Anonymkode: 431a1...2f7 Uff, ja det er bare trist Hvor lenge etter dødsfall er det innafor å slette personen? Kanskje et par mnd etter? Ts Anonymkode: 49346...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå