AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Jeg hadde store vansker og adferdsproblemer i barndommen og fungerte svært dårlig på skolen. Jeg hadde ppt inne i mange år før å hjelpe meg og har nylig henta ut disse dukomentene hos byarkivet. Jeg har nå mange spørsmål da ppt kom inn i -97 og avslutta saken min i - 01 da vi flyttet til annen kommune. I papirene står det blandt annet om høy bekymring for min fungering og emosjonelle tilstand og at flere medelever skal ha meldt ifra om at jeg ble utsatt for vold hjemme. Ppt skal ha diskutert med mamma om å koble inn bup og bv men mamma ønsket ikke innblanding fra noen av dem og det ser da ut til at disse ikke ble kontaktet. Men det ligger ingen dokumenter fra slutten av - 99 og frem til avsluttningvedtak i - 01,så jeg tenker da at noe mangler.. Jeg fant ut at psykologen fortsatt er aktiv og jeg fant mailadresse på nett og sendte mld der jeg presenterte meg og når saken Min pågikk og at jeg har noen spm jeg så gjerne ville hatt svar på. Det er nå 1 uke siden og jeg har ikke fått svar. Nå føler jeg meg litt dum og tenker det kanskje var litt pågående selvom jeg i mail ikke nærgående ang. Saken. Dette er og såpass lenge siden at det er veldig forståelig om saken min har gått helt i glemmeboken. Kan det fremdeles hende jeg får svar? Innafor å purre på svar? Dette er en ting jeg ikke får fred på og jeg trenger å vite hva som hendte den gang, jeg husker nesten ikke noenting fra barndom i deg hele tatt. Har noen andre vært i samme situasjon? Anonymkode: 8b96b...660
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg hadde store vansker og adferdsproblemer i barndommen og fungerte svært dårlig på skolen. Jeg hadde ppt inne i mange år før å hjelpe meg og har nylig henta ut disse dukomentene hos byarkivet. Jeg har nå mange spørsmål da ppt kom inn i -97 og avslutta saken min i - 01 da vi flyttet til annen kommune. I papirene står det blandt annet om høy bekymring for min fungering og emosjonelle tilstand og at flere medelever skal ha meldt ifra om at jeg ble utsatt for vold hjemme. Ppt skal ha diskutert med mamma om å koble inn bup og bv men mamma ønsket ikke innblanding fra noen av dem og det ser da ut til at disse ikke ble kontaktet. Men det ligger ingen dokumenter fra slutten av - 99 og frem til avsluttningvedtak i - 01,så jeg tenker da at noe mangler.. Jeg fant ut at psykologen fortsatt er aktiv og jeg fant mailadresse på nett og sendte mld der jeg presenterte meg og når saken Min pågikk og at jeg har noen spm jeg så gjerne ville hatt svar på. Det er nå 1 uke siden og jeg har ikke fått svar. Nå føler jeg meg litt dum og tenker det kanskje var litt pågående selvom jeg i mail ikke nærgående ang. Saken. Dette er og såpass lenge siden at det er veldig forståelig om saken min har gått helt i glemmeboken. Kan det fremdeles hende jeg får svar? Innafor å purre på svar? Dette er en ting jeg ikke får fred på og jeg trenger å vite hva som hendte den gang, jeg husker nesten ikke noenting fra barndom i deg hele tatt. Har noen andre vært i samme situasjon? Anonymkode: 8b96b...660 Klart saken din har gått i glemmeboken etter snart 30 år.. psykologen kan Ikke gå inn i gamle arkiv å svare deg. Det er ofte mange som er inne i ei slik sak, og det er sammensatt. Hva er det du plages med nå siden dette er viktig for deg? Din mor takket nei til bup og da bør du ta praten med henne evt. du fikk jo tilbud om hjelp, men din mor takket nei Anonymkode: 2be0c...904
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klart saken din har gått i glemmeboken etter snart 30 år.. psykologen kan Ikke gå inn i gamle arkiv å svare deg. Det er ofte mange som er inne i ei slik sak, og det er sammensatt. Hva er det du plages med nå siden dette er viktig for deg? Din mor takket nei til bup og da bør du ta praten med henne evt. du fikk jo tilbud om hjelp, men din mor takket nei Anonymkode: 2be0c...904 Er vel bare 22 år siden de avsluttet saken i bup og de flytta. Anonymkode: 05171...fee
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 Kan du via fastlegen kontakte psykologen på nytt? Be fastlegen henvise deg dit for en samtale? Anonymkode: 5a95d...5d4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 Hvis du ikke husker noe av det, er det ikke like greit å bare gå videre? Ha fokus på gode dager. Anonymkode: 71044...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå