Gå til innhold

Forholdet har tatt en drastisk endring etter 10 år.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble sammen når jeg var 16, han 18. jeg er 27 og han 29 nå, og to barn på under 5 år. Han elsker meg, gir meg oppmerksomhet, han er liksom perfekt. Men jeg kjeder meg….. har blitt betatt av en annen jeg har møtt på fest eller i sosiale sammenhenger, han er og gift og 15 år eldre(:o).. men vi har begge en flørtete tone og har «blikket». Vi kom i snakk for en stund siden, og vi var enige om at hadde vi ikje vært i noe forhold hadde vi «kost» oss, om heg skal gjøre det litt finere 😏.. vi snapper innimellom, men ikke noe flørtete igrunnen, men jeg klarer ikke legge han fra meg. 
jeg elsker han jeg er sammen med, men føler jeg trenger litt spenning. Hadde aldri trodd jeg kom til å ha denne følelsen i det hele tatt , å er egentlig redd for at jeg holder på å miste følelsene ordentlig for mannen min.. 

jeg vet det er normalt at man kan bli betatt av andre, men føler ikke dette er normalt. Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men føler det er en skam og et svik hva jeg føler, så tør ikke si det til noen😩 noen som har opplevd det samme, men kom dere over det? Ble det bra igjen, eller endte det opp i brudd? 

Anonymkode: 72f1b...e5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gresset er grønnest hvor det blir vannet. Du leker et farlig spill. 

Anonymkode: 66a43...925

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Mitt fokus ligger kanskje litt unna det det spørres om, men:

1. Fester og sosiale sammenhenger med to barn under 5 år? Jeg har en på 6, og ei på 2, og det eneste jeg tenker på om jeg har ledig tid er å sove.

2.Enige om at noe mer hadde skjedd om dere ikke var i forhold på hver sin kant? Hvordan kommer man ''bare'' i prat om det? I mitt hode har du allerede trådd over en grense om du starter å prate slik med noen andre.

3.Hva er behovet ditt? Sex med andre? Forelskelse? Flørting? Oppmerksomhet?

Anonymkode: a7bf7...c87

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Når slikt skjer, så må du faktisk bryte kontakten med flørten og fokusere på han du er i forhold med.

Anonymkode: a9de1...643

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Mitt fokus ligger kanskje litt unna det det spørres om, men:

1. Fester og sosiale sammenhenger med to barn under 5 år? Jeg har en på 6, og ei på 2, og det eneste jeg tenker på om jeg har ledig tid er å sove.

2.Enige om at noe mer hadde skjedd om dere ikke var i forhold på hver sin kant? Hvordan kommer man ''bare'' i prat om det? I mitt hode har du allerede trådd over en grense om du starter å prate slik med noen andre.

3.Hva er behovet ditt? Sex med andre? Forelskelse? Flørting? Oppmerksomhet?

Anonymkode: a7bf7...c87

Haha, ja. Heldig med at barna sover rundt, og at vi bytter litt på å gå å finne på noe. 
nei, si det. Fulle begge to, kom bare inn på temaet. Ja, har nokk trådd litt over, men vi er begge veldig flørtete av natur, men aldri vært utro mot hverandre fysisk. 
vi har satt grenser tidlig i forholdet, og definerer nokk va utroskap er tidlig.

jeg vet ikke helt hva jeg savner. Kanskje en blanding av flørt og oppmerksomhet, en kombinasjon av begge deler? Idontknow.. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, ja. Heldig med at barna sover rundt, og at vi bytter litt på å gå å finne på noe. 
nei, si det. Fulle begge to, kom bare inn på temaet. Ja, har nokk trådd litt over, men vi er begge veldig flørtete av natur, men aldri vært utro mot hverandre fysisk. 
vi har satt grenser tidlig i forholdet, og definerer nokk va utroskap er tidlig.

jeg vet ikke helt hva jeg savner. Kanskje en blanding av flørt og oppmerksomhet, en kombinasjon av begge deler? Idontknow.. 

Hvorfor gjøre det så komplisert??  Hadde du vært en mann ville han sagt at han hadde lyst på ei annen dame. Du har lyst på en annen mann. 

Du er på god veg ned i et sort hull selv om du sier deg selv at du "ikke gjør noe galt". Siden dere ikke har hatt sex. (enda)

Fortell deg selv det nok ganger og du tror det kanskje selv.

Du tenker på den  andre og dagdrømmer. Dere har en kommunikasjon mellom dere som er hemmelig. Du er lojal mot en annen. Du bruker tid på å pleie forholdet til den andre som går på bekostning av familien. Det er din prioritering nå fordi du liker det.

Begynt å slette meldinger enda???

Intime betroelser, sette av tid, gleder seg til å møtes, holde hverandre "varme". Dere egger hverandre opp slik at det er bare et tidsspørsmål før dere plutselig befinner dere alene sammen, litt alkohol og anledning og du er ikke i stand til å stoppe når han kysser deg. Fordi du vil ikke at oppmerksomheten skal stoppe opp og avvise han kan føre til at ego boosten du mottar ved å bli fortalt hvor "fin" du er stopper. Og det vil du ikke.

Spol frem 4 mnd og pappa må fortelle barna at mor og far er glade i dem og dette ikke er deres skyld. Men mamma var vært utro og dere kan ikke være sammen lenger.

Ikke vær den mammaen, det er ikke verdt det.

Anonymkode: 4467c...932

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor gjøre det så komplisert??  Hadde du vært en mann ville han sagt at han hadde lyst på ei annen dame. Du har lyst på en annen mann. 

Du er på god veg ned i et sort hull selv om du sier deg selv at du "ikke gjør noe galt". Siden dere ikke har hatt sex. (enda)

Fortell deg selv det nok ganger og du tror det kanskje selv.

Du tenker på den  andre og dagdrømmer. Dere har en kommunikasjon mellom dere som er hemmelig. Du er lojal mot en annen. Du bruker tid på å pleie forholdet til den andre som går på bekostning av familien. Det er din prioritering nå fordi du liker det.

Begynt å slette meldinger enda???

Intime betroelser, sette av tid, gleder seg til å møtes, holde hverandre "varme". Dere egger hverandre opp slik at det er bare et tidsspørsmål før dere plutselig befinner dere alene sammen, litt alkohol og anledning og du er ikke i stand til å stoppe når han kysser deg. Fordi du vil ikke at oppmerksomheten skal stoppe opp og avvise han kan føre til at ego boosten du mottar ved å bli fortalt hvor "fin" du er stopper. Og det vil du ikke.

Spol frem 4 mnd og pappa må fortelle barna at mor og far er glade i dem og dette ikke er deres skyld. Men mamma var vært utro og dere kan ikke være sammen lenger.

Ikke vær den mammaen, det er ikke verdt det.

Det er sånne svar jeg trenger. Takk. 
ja, man blir egoistisk når man ikke er «lykkelig». Jeg har egentlig innsett hva jeg må gjøre, kutte ut kontakten og ta en en samtale med barnefar om hva jeg føler og prøve å finne en løsning. 
fordeom KG kan være brutal, er det godt å få det direkte👌

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

ar blitt betatt av en annen jeg har møtt på fest eller i sosiale sammenhenger, han er og gift og 15 år eldre(:o).. men vi har begge en flørtete tone og har «blikket». Vi kom i snakk for en stund siden, og vi var enige om at hadde vi ikje vært i noe forhold hadde vi «kost» oss, om heg skal gjøre det litt finere 😏.. vi snapper innimellom, men ikke noe flørtete igrunnen, men jeg klarer ikke legge han fra meg. 

Alt du skriver tar meg tilbake til bruddet med ekskona. 

Hadde vært sammen i 10 år, har to barn og hun begynte å kjede seg over et trygt og godt familieliv. Trengte spenning! 
Hun møtte en annen fyr på fest, ingenting skjedde der, men de utvekslet snap og holdt hyppig kontakten. Dette førte igjen til at de avtalte å møtes bak min rygg og hun var utro. Dette pågikk i en periode på 3-4 mnd og jeg ble satt til å være alene med barna på fredagskvelder/lørdagskvelder da hun og ''venninnene'' skulle ut på byen. 

I hovedsak var jeg alene med barna og holdt ting gående mens hun dro rundt å k****a på en fyr som ikke ville ha noe med barna å gjøre. 

Hvordan endte dette? 
Jeg fant ut av dette, ringte banken og ordnet et møte og sørget for at hun fikk seg et lån for å kjøpe ei lita leilighet. Hun tryglet og ba på sine knær om å få bli værende og sa at det aldri skulle gjenta seg. 

Hvordan har det gått etterpå? 
Jeg endte opp med ei ekstremt bra dame på alle mulige punkter og jeg elsker livet nå! Har hatt ei avkastning på noen aksjekjøp som igjen har gjort meg ganske velstående, så føler livet har gitt meg et plaster på såret siden familielivet ble ødelagt. 

Ekskona prøvde mange ganger å få meg tilbake, men aldri i livet! 

Du har allerede opprettet snapkontakt med denne mannen og du VET at det er galt. 
Enten gjør du samboeren din en tjeneste og gjør det slutt med han FØR du gjør noe dummere en snap. 

Eller, ta en prat med mannen din og se hva dere sammen kan gjøre for å skape litt mer spenning. 

Endret av Goodtimes
skrivefeil
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. 
  Godt det ordnet seg for det i etterkant.. jeg er glad for du kom med din side, man blir liksom litt blind inni eget hode. Nå som det skal sies, er det sjeldent jeg har møtt mannen på fest, men kan ses ofte mtp jobb situasjon. Han er i politiet, jeg i brann/redning.

jeg har tenkt på dette mye siden jeg startet tråden, og skal ta mot i meg å ha en samtale med barnefar. Så får vi se hva tiden bringer med samliv senere. 

Skrevet (endret)

For oss som har vært singel av og på i 20 årene vet hvor mye dritt det finns der ute. Har du en god mann så burde du virkelig ta vare på han. Gode menn som stiller opp og tar i et tak hjemme vokser ikke på trær. Ikke ta han for gitt hvis han er en god pappa og gjør husarbeid. Du kommer bare til å ende opp singel eller med noen som er dårligere. Og for hva? Forelskelse. Det går over igjen etter 1-2 år. Og da sitter du i samme situasjon igjen som du gjør nå. 

Endret av Solstrålen.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff, det er ikke rart at det blir mange skilsmissebarn.. Du vurderer å velte ekteskapet fordi du er "ulykkelig" og kjeder deg, samtidig som du elsker mannen din. Jeg synes synd på alle barn som ender opp som skilsmissebarn for uviktige grunner som kjedsomhet i et ellers lykkelig ekteskap. 

Anonymkode: a4ecf...943

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. 
  Godt det ordnet seg for det i etterkant.. jeg er glad for du kom med din side, man blir liksom litt blind inni eget hode. Nå som det skal sies, er det sjeldent jeg har møtt mannen på fest, men kan ses ofte mtp jobb situasjon. Han er i politiet, jeg i brann/redning.

jeg har tenkt på dette mye siden jeg startet tråden, og skal ta mot i meg å ha en samtale med barnefar. Så får vi se hva tiden bringer med samliv senere. 

Og husk at når du lar den "nye" mannen skinne så vil barnefar nødvendigvis havne i skyggen og virke kjedelig osv. Du er ute etter en kjemisk coctail som heter forelskelse. Den går over den også. Ta praten med mannen din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

What is an affair fog?

Experts say it's a phenomenon called "affair fog," which occurs when the person engaging in an affair is hyperfocused on the excitement of a new relationship and cannot properly understand the mistake they are making.

What is the brain fog after an affair?

Affair fog is a term used to describe a cheater's altered state of mind while invested in an affair. It typically includes shifts in thinking, sometimes dramatic, in which the unfaithful partner views their marriage relationship in overly negative terms and views the affair relationship with exaggerated euphoria.

Virker kjent??

Den dagen mannen din setter deg i sofaen og konfronterer deg, enten fordi han har funnet det ut selv eller kona til din andre partner har tatt kontakt med han og de har etterforsket på hver sin kant.

Da letter tåka og du lurer på hvordan du kunne være så dum.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så bra 🙂 Håper dere sammen kan finne ut av ting. Lykke til 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi ble sammen når jeg var 16, han 18. jeg er 27 og han 29 nå, og to barn på under 5 år. Han elsker meg, gir meg oppmerksomhet, han er liksom perfekt. Men jeg kjeder meg….. har blitt betatt av en annen jeg har møtt på fest eller i sosiale sammenhenger, han er og gift og 15 år eldre(:o).. men vi har begge en flørtete tone og har «blikket». Vi kom i snakk for en stund siden, og vi var enige om at hadde vi ikje vært i noe forhold hadde vi «kost» oss, om heg skal gjøre det litt finere 😏.. vi snapper innimellom, men ikke noe flørtete igrunnen, men jeg klarer ikke legge han fra meg. 
jeg elsker han jeg er sammen med, men føler jeg trenger litt spenning. Hadde aldri trodd jeg kom til å ha denne følelsen i det hele tatt , å er egentlig redd for at jeg holder på å miste følelsene ordentlig for mannen min.. 

jeg vet det er normalt at man kan bli betatt av andre, men føler ikke dette er normalt. Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men føler det er en skam og et svik hva jeg føler, så tør ikke si det til noen😩 noen som har opplevd det samme, men kom dere over det? Ble det bra igjen, eller endte det opp i brudd? 

1. Det er ikke uvanlig å bli forelsket i en annen en gang i løpet av livet, selv om man er i et stabilt forhold.

2. Det er ikke uvanlig at følelser for den man er sammen med blir litt «borte» hvis man er forelsket i en annen.

MEN, å bli forelsket har man ikke kontroll på - det er en følelse/tilstand. Det er hva du velger å gjøre med de følelsene som er viktig. Og som viser for deg selv om du har noe moral/karakter eller ikke.

Ta deg sammen! Ikke tillat deg å dagdrømme, ikke ha kontakt, hold deg unna han og opptatt med andre ting. Forelskelser som ikke får «mat» dør etterhvert ut.

Anonymkode: ff2ec...538

• Nyttig 1
Skrevet

det du gjør nå ts er å gamble med fremtiden både for egen del, men også for barna dine sin del - og med mannen din sine følelser fordi DU ikke klarer ta tak i det som et ditt proble, at DU kjeder deg? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg skal ta meg sammen, ta det opp med bf om mine problemer, og skal gjøre det jeg kan for å kutte kontakten fra min side. Som dere sier, drømmer dør om de ikke blir matet. Problemer ligger uansett i forholdet som mangler noe, om løsningen blir til å finne får tiden vise. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...