AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Jeg er en kvinne på 34 år og har aldri noen sine fått orgasme! Har vært med mannen min i 8 år,har hatt noen forhold og seksuelle partnere før han. Noen tips? Når jeg onanerer så kommer jeg bare av klitoris stimulering...Er det ikke meningen at jeg får oppleve orgasme noensinne? 😰 Anonymkode: 3b2b5...0a9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Jeg fikk min første vaginale orgasme rundt 37 år. Brukte en glassdildo, uten å egentlig røre klitoris. Anonymkode: 9cd6f...29f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Du sier jo du kommer? Får du ikke klitorisorgasme, da? For jeg hadde tenkt å anbefale womanizer, men det er jo klitoris da. Ei venninne av meg hadde ikke fått orgasme før hun var sånn 30, og da var det med vibrerende egg. Kanskje prøv og eksperimenter litt med sexleketøy, om du ikke har gjort det. Jeg hadde en sånn rabbit-type sak en gang med roterende kuler inni som var sykt intens og jeg kom som et uvær på kort tid. Ødela den til slutt 😅 Og fant ut at den nesten var for mye faktisk, haha. Anonymkode: 105ee...cfc 1
Bamseklemmer Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en kvinne på 34 år og har aldri noen sine fått orgasme! Har vært med mannen min i 8 år,har hatt noen forhold og seksuelle partnere før han. Noen tips? Når jeg onanerer så kommer jeg bare av klitoris stimulering...Er det ikke meningen at jeg får oppleve orgasme noensinne? 😰 Anonymkode: 3b2b5...0a9 Av det jeg leser er du normal.. for det er normalt å få orgasme av onani alene, og det er normalt å bli fortyrret av en mann. Alt dette er normalt i "orgasme-forståelsen", fordi orgasmen er i grunn veldig skjør av "støy" fra menn. Du kan skryte så mye du vil av mannen din.. men "orgasme-forståelsen" slår aldri feil, for den er basert på biologi, mental helse og ytre påvikninger fra andre. Får du klitt orgasme alene, fungerer biologien og mental helsen din✔️Og da er det ingen hindring, at mannen kan servere deg orgasme. Det som gjenstår er mannens påvirking på deg. Har du følt på "Den Gyldene Trio"? ..som innbefatter dype kyss, stimulering av kjønnsorganet og oralsex. I dette ligger det mye begjær og lidenskap som får begge slappe av maksimalt. Så jeg lurer litt på om du har du følt eller tenkt over dette? 😇 Vil du ha mere hjelp? kan jeg gjerne gå litt dypere i lærdommen for å oppnå orgasme.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 Jeg har også alltid fikset det selv. Stimulerer klitoris, helst med vibrator med en menn for jeg vil gjerne bli penetrert samtidig da er vibrator enklest syntes jeg. Han kan ha ansvaret lenge men jeg må avslutte Anonymkode: eef2d...dbb
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #6 Skrevet 20. juni 2023 Det høres jo ut som om du klarer å få orgasme? Mener du at du ikke får orgasme av vaginal sex? Eller at du ikke får orgasme sammen med partneren overhodet? Jeg må stort sett stimulere med selv med en vibrator mens vi har sex for å oppnå orgasme, men det er jo ikke noe problem det. Anonymkode: 36f5f...890
Ma.Ya Skrevet 20. juni 2023 #7 Skrevet 20. juni 2023 De fleste kvinner får ikke orgasme kun av penetrering, uten å stimulere klitoris altså. Det er noen som kan det, men det er ikke noe galt med deg. Som andre her har foreslått, om du vil oppnå orgasme under penetrerende samleie: stimuler deg selv (eller be ham gjøre det) enten med fingrene eller vibrator mens han puler deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå