Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den fineste/koseligste gaven dere har fått av et barn i bhg eller skole? 

Jeg trenger tips:)

Har et barn som slutter i bhg og har lyst til å gi en liten gave til den flinke og tålmodige spesialpedagogen som har «holdt ut» i 5 år😅 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt glad om jeg i det hele tatt FIKK gave jeg. Er renholder og blir alltid glemt. 

Anonymkode: 2db9c...3b4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Her blir spiselige ting satt pris på. Ikke ting. 

Anonymkode: db058...de1

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde blitt glad om jeg i det hele tatt FIKK gave jeg. Er renholder og blir alltid glemt. 

Men du har jo ikke direkte noe med ungene å gjøre... Det ville vært helt unaturlig for meg å gi gave til samtlige som jobber i barnehagen. GAven er for jobben de har gjort med ungene, ikke jobben med å vedlikeholde bygget, selv om det også er en viktig jobb. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått en del ting de har perlet selv, både type hama-perler og armbånd og slikt. Og fine kort. Det synes jeg er veldig koselig. 

Anonymkode: 05a91...f20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 10.34):

Men du har jo ikke direkte noe med ungene å gjøre... Det ville vært helt unaturlig for meg å gi gave til samtlige som jobber i barnehagen. GAven er for jobben de har gjort med ungene, ikke jobben med å vedlikeholde bygget, selv om det også er en viktig jobb. 

Jeg må si at det påvirker dagen til ungene direkte at det blir rengjort. Mitt arbeid kan stenge barnehagen om det ikke blir utført og jeg tipper foreldre og setter pris på en hygienisk barnehage. Jeg svarte på ts sitt spørsmål. 

AnonymBruker
Skrevet

Moren min strikker mye votter og sokker på bestilling fra foreldre som skal gi det i gave til ansatte i barnehager, så det er i hvert fall populært der de bor.

Anonymkode: 12ee5...b92

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier vanligvis ikke være så glad i kort. Men i år fikk jeg et skikkelig personlig og hjertelig kort. Det var det fineste jeg har lest og i løpet av mine 12 år i skolen, er det det jeg har blitt aller mest glad for. Alltid fint å få sjokolade eller lignende. Særlig litt fin sjokolade som man ikke pleier å unne seg. Har også fått (billige, men fine) smykker, drikkeflaske, kinobillett, te, annet spiselig. Men det kortet jeg fikk i år overgår alt.

Anonymkode: 2a456...630

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg pleier vanligvis ikke være så glad i kort. Men i år fikk jeg et skikkelig personlig og hjertelig kort. Det var det fineste jeg har lest og i løpet av mine 12 år i skolen, er det det jeg har blitt aller mest glad for. Alltid fint å få sjokolade eller lignende. Særlig litt fin sjokolade som man ikke pleier å unne seg. Har også fått (billige, men fine) smykker, drikkeflaske, kinobillett, te, annet spiselig. Men det kortet jeg fikk i år overgår alt.

Anonymkode: 2a456...630

Hvorfor pleier du ikke å like kort???

Jeg elsker å få kort, føler virkelig det betyr masse. Lett å oppbevare også. Barnet kan tegne på kortet.

Av ting liker jeg spiselige gaver eller gaver jeg kan bruke opp. Jeg er minimalist og de fleste ting jeg får som jeg ikke bruker blir gitt videre.

Anonymkode: 68393...804

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 12.11):

Jeg må si at det påvirker dagen til ungene direkte at det blir rengjort. Mitt arbeid kan stenge barnehagen om det ikke blir utført og jeg tipper foreldre og setter pris på en hygienisk barnehage. Jeg svarte på ts sitt spørsmål. 

Jeg er revisor. Jeg reviderer barnehager. Uten meg hadde barnehagen blitt lagt ned. Skal jeg og få gave da?

Men du burde jo selvsagt få noe av din arbeidsgiver. Om det er barnehagen, kommunen eller er selskap.  Jobben er veldig viktig. 

Anonymkode: ded93...37d

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...