Gå til innhold

Dere som tror dere har menn som elsker dere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vert på singelsider. Alvorligtalt! Deres menn er her! 100stk på ti min? Ikke tull! 

Anonymkode: faee5...44d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt mange utro ja... 

Hilsen tidligere eskorte 

Anonymkode: cb5f2...789

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er bare å være utro tilbake. Problem løst. Jeg som kone får fortatt masse penger og gaver 🥳🥳🥳

Anonymkode: 4a254...b4d

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

100 stk hva da? Menn som skriver til deg "Hei jeg er gift men vil pule deg"?

Anonymkode: 225a9...e56

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Haha

jeg vet at eksen var utro, tviler på at denne typen er det 🥰

Anonymkode: 831b6...91f

AnonymBruker
Skrevet

Når skulle han ev vært utro? Han har en jobb som krever tilstedeværelse og ettemiddagene går med til barn, hus, hjem og syke gamle foreldre i nabohuset. Når dagen er over slokner han på sofaen.

Gleder meg til vi har muligheter til å være utro. Håper selvsagt ingen av oss blir det, men bare tanken på å ha overskudd til det er jo fantastisk. 

Anonymkode: 70e85...039

• Liker 20
  • Hjerte 7
  • Nyttig 9
Skrevet

Når skulle han fått tid til det, jeg vet jo hvor han er til enhver tid når han ikke er med meg. 
Ikke for at jeg kontrollerer han, men vi snakkes mye i telefonen da 😛

AnonymBruker
Skrevet

*Mvh bitter manne hater’

Selv om det jevnlig dukker opp bitre såra kg-koner som mener noe annet, så finnes det faktisk også en drøss med gode menn der ute. 

Min mann er en av dem. Han er glad i sport og natur/villmark. Han har kun en gammel Nokia telefon og tar gjerne en Internett fri uke i ny og ne. Dyrker de gode verdiene. Vi har ingen hemmeligheter for hverandre og deler passord i sosiale medier (som kun jeg bruker aktivt).

Når det er sagt, går det fint an å være mann, ha smarttelefon og være på nett som folk flest daglig uten å være utro😄

Anonymkode: b743e...6c9

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det kryr av menn i forhold som leter etter damer. Jeg er verken bitter eller ufrivillig singel, men leter aktivt etter menn å bare ha sex med. 95 % av de jeg snakker med har samboer eller kone. 

Såklart er ikke alle menn utro, og jeg tror ikke nødvendigvis kvinner er veldig mye bedre, men det er urovekkende mange. 

Anonymkode: 4b579...6b6

• Liker 4
Skrevet

Likevel tviholder så mange på monogamiet.

Tsk, tsk, tsk….

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er trygg på min mann - han hadde måttet ha hjelp for å logge inn på Tinder  😅

Anonymkode: 4f3cd...26b

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange trofaste, flotte menn! 

Anonymkode: 7f8f6...e16

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min mann er nok ikke en av de du har funnet der. Om han skulle slutte å ha lyst til å ha sex med meg, så er han nemlig så ærlig og så fornuftig at han skiller seg og flytter ut først. 

Men for all del. Nok av andre utro menn og kvinner der ute. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (2 minutter siden):

Min mann er nok ikke en av de du har funnet der. Om han skulle slutte å ha lyst til å ha sex med meg, så er han nemlig så ærlig og så fornuftig at han skiller seg og flytter ut først. 

Men for all del. Nok av andre utro menn og kvinner der ute. 

Du må være naiv...

Anonymkode: 2a690...a20

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må være naiv...

Må jeg?

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (5 minutter siden):

Må jeg?

Ja, som tror mannen din er ærlig og fornuftig den dagen han vil skilles. Om han skulle slutte å ha lyst på sex med deg. Det er naivt. Han er kanskje allerede på ville eventyr bak din rygg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, som tror mannen din er ærlig og fornuftig den dagen han vil skilles. Om han skulle slutte å ha lyst på sex med deg. Det er naivt. Han er kanskje allerede på ville eventyr bak din rygg.

Kjenner du mannen min da? Eller er du bare generelt negativ på vegne av menneskeheten?

Han er nok ikke på ville veier nei, og er alt for fornøyd med det vi har sammen til at han skal være utro. Ligger faktisk ved siden av meg og ler høyt av deg nå.

• Liker 20
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (2 minutter siden):

Kjenner du mannen min da? Eller er du bare generelt negativ på vegne av menneskeheten?

Han er nok ikke på ville veier nei, og er alt for fornøyd med det vi har sammen til at han skal være utro. Ligger faktisk ved siden av meg og ler høyt av deg nå.

Han ler vel mest over at du tror han ikke er i stand til å lure deg.

N A I V

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det finnes mange trofaste, flotte menn! 

Anonymkode: 7f8f6...e16

Tror du Håvard Tvedten er utro?? Tvilsomt. Eller Beckham? 

Tror flest er emosjonelt utro. Via chatting og sexting. 

Anonymkode: cb3e2...cc6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han ler vel mest over at du tror han ikke er i stand til å lure deg.

N A I V

Legger merke til at du ikke svarte på det første jeg spurte om. 

Tror jeg kjenner mannen min bedre enn det du gjør, så sier meg herved ferdig med denne diskusjonen.

• Liker 10
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...