AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Har datet litt i det siste. Jeg dater fordi jeg søker kjæreste. De fleste jeg har datet er av forskjellige grunner ikke aktuelle som kjærester, og jeg har derfor avsluttet det. Nå har jeg møtt en jeg liker godt, og det virker som han liker meg også. Men nå som jeg er litt betatt så har jeg så lyst at vi vil det samme, før vi går videre til kyss klapp og klem-stadiet og blir intime. For går vi dit, så er jeg sikker på at jeg blir enda mer betatt og forelska- og da er det så kjipt om han ikke vil det samme som meg. Og da snakker jeg altså om to forskjellige "vil det samme som meg" bare for å poengtere det. Det kan enten bety at vi vil det samme med hverandre, men det er litt tidlig ennå for noen av oss å kunne svare på. Eller det kan bety at vi dater med samme intensjon. Og det er det siste jeg har lyst å spørre ham om. For hvis han mest er på jakt etter en kortvarig sommerflørt, noe casual eller i den gata, så ønsker jeg ikke å bli mer dratt inn i ham. Hvis det gir mening. Hvordan tar man opp dette, da? Anonymkode: cd87d...df0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Jeg avklarer det før jeg i det hele tatt møter noen. Tar det opp igjen rundt femte, sjette date om vi har hatt sex. Anonymkode: 0a1fb...e73 6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Jeg trodde det var naturlig å ta det opp før man møtes? Så ikke man nettopp kaster bort tid på folk som bare vil ligge. Anonymkode: 8435c...045 2 6
Bombasi Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 (endret) Det burde være noe av det første du tar opp, for å redusere sjansen for å ende som seksuell vrakgods. Det er også en fordel å vite hvor man har hverandre før emosjonelle følelser danner seg. Jeg tenker du bør ta det opp ved første mulighet nå, og ikke overtenk det. Bare si hva du vil, og hør hva han sier. Eventuelt spør han hva han tenker. Endret 19. juni 2023 av Bombasi 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Bombasi skrev (3 minutter siden): Det burde være noe av det første du tar opp, for å redusere sjansen for å ende som seksuell vrakgods. Det er også en fordel å vite hvor man har hverandre før emosjonelle følelser danner seg. Jeg tenker du bør ta det opp ved første mulighet nå, og ikke overtenk det. Bare si hva du vil, og hør hva han sier. Eventuelt spør han hva han tenker. Det er fint at du skrev redusere sjansen, for å fjerne den får man ikke. Er mange menn som spiller med og sier de også søker noe seriøst, men bare vil ha sex Anonymkode: 0a1fb...e73 1 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 All right. Da må jeg ta det opp med fyren neste gang vi møtes. For alt jeg vet vil han bare finne seg nye venner. Men ai. Hvordan ta det opp? På en voksen måte? Vi har ikke vært intime ennå, bare holdt hender. Ikke kyssa en gang. Anonymkode: cd87d...df0 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 Jeg bruker bare å spørre, eller si hva jeg er ute etter. Da formulerer jeg det litt ufarlig. " -kommentar til noe - ,og jeg håpte på dette kunne være noe mer enn bare en ___________, putt inn det som passer " Anonymkode: 51700...611 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er fint at du skrev redusere sjansen, for å fjerne den får man ikke. Er mange menn som spiller med og sier de også søker noe seriøst, men bare vil ha sex Anonymkode: 0a1fb...e73 Dette. De fleste spiller med, de sier og gjør egentlig HVA som helst, for å få sex. Anonymkode: a962f...660 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #9 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette. De fleste spiller med, de sier og gjør egentlig HVA som helst, for å få sex. Anonymkode: a962f...660 Hvis det er folk som opererer på den måten, burde man jo oute dem på de derre "Dater-vi-samme-fyren?"- sidene? Tenker en type som har spesialisert seg på å juge/kamuflere for/villede damer stort sett har en lang historie med...akkurat den aktiviteten. Anonymkode: 43ae7...a81 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #10 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis det er folk som opererer på den måten, burde man jo oute dem på de derre "Dater-vi-samme-fyren?"- sidene? Tenker en type som har spesialisert seg på å juge/kamuflere for/villede damer stort sett har en lang historie med...akkurat den aktiviteten. Anonymkode: 43ae7...a81 Finnes det sånne sider? Hvor? Anonymkode: 9b11c...611
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #11 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Finnes det sånne sider? Hvor? Anonymkode: 9b11c...611 Jepp, visstnok. Tror det går via Facebook og andre sosiale medier? At man kan melde seg inn? Jeg er ikke på markedet lenger, men var i min tid der borti min andel kødder det burde vært advart mot😊 Anonymkode: 43ae7...a81 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #12 Skrevet 21. juni 2023 Før man møtes. Og om man har datingprofil, si på profilen hva du er ute etter. Anonymkode: 34d28...cb7 1
exictence Skrevet 21. juni 2023 #13 Skrevet 21. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 22.41): Jeg avklarer det før jeg i det hele tatt møter noen. Tar det opp igjen rundt femte, sjette date om vi har hatt sex. Anonymkode: 0a1fb...e73 jeg og. Sier at jeg søker en kjæreste, og spør hva han er ute etter. Jeg ventet med sex før vi begge kalte hverandre kjærester Endret 21. juni 2023 av exictence 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå