AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Jeg har bestilt meg konsultasjonstime for brystforstørring, og skjemmes over det! Jeg er usikker på om dette virkelig er noe jeg vil gjennomføre, men etter å ha gått mange runder med meg selv har jeg altså bestilt timen. Problemet er at jeg må ha barnevakt (må reise et par timer hver vei for timen), og ønsker ikke fortelle barnevakten (familien min) hvorfor🫣. Jeg er fryktelig dårlig å lyve, så bør klare å finne noe «medisinsk», slik at jeg kan si jeg har fått time på Volvat, men for noe annet… Noen som kan redde meg med en god coverstory? 😇 Anonymkode: 93c7c...2f4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Kan du ikke bare si at du skal til lege? Pleier du virkelig å fortelle slike ting detaljert, hva hvor og hvorfor? Anonymkode: afffd...70f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Sjekke for allergier🤌🏼 Anonymkode: f77bb...e47 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du ikke bare si at du skal til lege? Pleier du virkelig å fortelle slike ting detaljert, hva hvor og hvorfor? Anonymkode: afffd...70f Nei, ikke vanligvis når jeg går til fastlegen her. Men er rimelig spesielt å reise så langt for en «enkel» legetime, og mamma kommer til å bli bekymret/spørre hvis jeg bare sier jeg skal reise dit for å dra til lege😅 Anonymkode: 93c7c...2f4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Gynekologisk time og celleprøve? Anonymkode: bfdc7...10a 1
Friluftsmann70 Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 Håper du har funnet et godt sted å diskutere dette og ikke de som lever av å gjøre det. De vil nok forklare h or flott det blir. Forstår utfordringen, men så utrolig mye finere med naturlige 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå