AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Del Skrevet 19. juni 2023 Hvilken frisyre har du? Jeg prakkes noe sykt med håret. Jeg kan ikke ha det ned, for da har jeg hår ALL OVER i ansiktet og det blir fort rufsete. Det blir fort slitt i tuppene og floker seg. Jeg går med det i tut stort sett hele tiden 😅 Jeg kan ikke klippe det for mye opp for da blir det fort statisk og står til alle kanter, samme som når jeg børster det. Vil gjerne ha litt lengde, men det blir så tungt på toppen så jeg ser helt snål ut 🥲 HJELP! Trenger inspirasjon fra deg med samme kråkereir! 🐦⬛ Anonymkode: c4bb1...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Del Skrevet 19. juni 2023 Sånn ser mitt ut. Om det er noe å bli inspirert av vet jeg ikke, men det fungerer for meg. Pleier å spraye luggen sånn at ting blir liggende til siden for ansiktet. Har det også opp i hale en del, men det er så tungt at det gir meg hodepine, så foretrekker å ha det løst. Bruker produkter som gir fuktighet og "samler" krøllene/fallet sånn at det ikke blir for stort. Anonymkode: 65a0a...1b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Sånn ser mitt ut. Om det er noe å bli inspirert av vet jeg ikke, men det fungerer for meg. Pleier å spraye luggen sånn at ting blir liggende til siden for ansiktet. Har det også opp i hale en del, men det er så tungt at det gir meg hodepine, så foretrekker å ha det løst. Bruker produkter som gir fuktighet og "samler" krøllene/fallet sånn at det ikke blir for stort. Anonymkode: 65a0a...1b8 Du får ikke følelsen av at håret blir fett og ekkelt? Og heller ikke tungt? Kom gjerne med tips om det du bruker 😅 Takk! Anonymkode: c4bb1...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg går stort sett alltid med knute. Alternativet er hestehale, med eller uten flette, eller bare en sidelengs flette. Anonymkode: 66b41...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Del Skrevet 19. juni 2023 Keratinbehandling hos frisøren. Så sunt for håret og som en bieffekt blir det rett i en god stund og blir kvitt alt bruset. Tar det en gang hvert 1,5 år. Anonymkode: 1a9e0...12b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 19. juni 2023 #6 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg har samme problem som deg, ts og går som regel alltid med håret i en knute bortsett fra når jeg skal pynte meg eller være fin. Da bruker jeg produkter i håret for å temme det. Hårolje etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #7 Del Skrevet 19. juni 2023 Har hår som til og med er for tykt til knute og hestehale blir ofte tungt. Så går med det løst 98% av tiden, men klippet det opp i lag så det bøir litt liv i det. Hater håret mitt 😡, men det kunne også vært verre. Anonymkode: e1791...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. juni 2023 #8 Del Skrevet 19. juni 2023 (endret) Bruker ingenting i håret, det klippes gjerne i den lengden som er på "bildet" mitt. Jeg er veldig flink til å ta håret bak ørene i tide og utide, så det sitter der det skal! Må bruke caps om jeg oppholder meg ute og det blåser litt, men om jeg finner den riktige hatten, blir den gjerne byttet ut. (Men lue om vinteren er forferdelig vanskelig). Håret er heldigvis(?) ganske tungt, så der jeg kammer gjennom det om morgenen, der blir det til kvelden (om jeg ikke er ute, naturligvis, men lite forflytning da også). Kanskje det har noe med det at jeg som sagt ikke bruker noe i håret og kun vasker det 1 gang i uken? Edit: glemte å si at jeg alltid får frisøren til å klippe håret opp bak, så blir det ikke så tungt som det ser ut som Endret 19. juni 2023 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #9 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har hår som til og med er for tykt til knute og hestehale blir ofte tungt. Så går med det løst 98% av tiden, men klippet det opp i lag så det bøir litt liv i det. Hater håret mitt 😡, men det kunne også vært verre. Anonymkode: e1791...9fc Du får ikke sånn bustehår når du klipper det opp? Mitt står til alle kanter når jeg gjør det, så jeg prøver det jeg kan å IKKE få mer liv i det 😂 Anonymkode: c4bb1...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #10 Del Skrevet 19. juni 2023 Undercut! Anonymkode: aabb3...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #11 Del Skrevet 19. juni 2023 sofie777 skrev (1 minutt siden): Bruker ingenting i håret, det klippes gjerne i den lengden som er på "bildet" mitt. Jeg er veldig flink til å ta håret bak ørene i tide og utide, så det sitter der det skal! Må bruke caps om jeg oppholder meg ute og det blåser litt, men om jeg finner den riktige hatten, blir den gjerne byttet ut. (Men lue om vinteren er forferdelig vanskelig). Håret er heldigvis(?) ganske tungt, så der jeg kammer gjennom det om morgenen, der blir det til kvelden (om jeg ikke er ute, naturligvis, men lite forflytning da også). Kanskje det har noe med det at jeg som sagt ikke bruker noe i håret og kun vasker det 1 gang i uken? Jeg bruker heller ingenting i håret, vasker det to ganger i uken 🤷🏻♀️ Børster det ca aldri, isåfall bare "under" så det ikke blir sånn fluff 😅 Anonymkode: c4bb1...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #12 Del Skrevet 20. juni 2023 Anbefaler wavygirl-forumet på reddit. Jeg har tykt og bølgete hår, til albuen ca. Det er klippet i en svak u-form, ikke klippet opp i lag. Jeg kan ikke ha hestehale, annet enn en helt lav i nakken, da får jeg bare vondt i hodet. Jeg bruker mye flette-varianter, samler "fronthåret" med klype bak på hodet, lager "halvveis igjennom" hestehale i nakken o.l. Jeg sliter også med at håret vokser så langt ned i pannen, at det ikke holder seg bak ørene og kommer i fjeset hele tiden om jeg har alt håret løst. Jeg har fint hår, altså veldig tynne hårstrå, men voldsomme mengder av dem. Lav porøsitet. Jeg bruker mousse for å holde bølgene samlet, så det ikke bare blir en svær sky rundt meg. Vasker håret 2 ganger i uken ca. Når det er vått, har jeg i mousse. Børster aldri håret når det er tørt. Anonymkode: 3106d...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #13 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Sånn ser mitt ut. Om det er noe å bli inspirert av vet jeg ikke, men det fungerer for meg. Pleier å spraye luggen sånn at ting blir liggende til siden for ansiktet. Har det også opp i hale en del, men det er så tungt at det gir meg hodepine, så foretrekker å ha det løst. Bruker produkter som gir fuktighet og "samler" krøllene/fallet sånn at det ikke blir for stort. Anonymkode: 65a0a...1b8 Du har mye «uforløst» potensiale i håret ditt 😊 Les deg opp på curly girl metoden og test. Tror nok du kan få skikkelig fine krøller om du gjør en innsats. Anonymkode: 69534...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #14 Del Skrevet 20. juni 2023 Begynte på curly girl metoden og håret er nå enkelt å få blankt og fallet er mer definert. Anonymkode: fdcfa...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. juni 2023 #15 Del Skrevet 20. juni 2023 Men hvorfor setter dere ikke håret opp i en hestehale, og klipper halen kort sånn at den ikke er tung? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #16 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du får ikke sånn bustehår når du klipper det opp? Mitt står til alle kanter når jeg gjør det, så jeg prøver det jeg kan å IKKE få mer liv i det 😂 Anonymkode: c4bb1...fe0 Nei, men bruker Olaplex leave in balsam etterpå. En liten dært av den er gull. Anonymkode: e1791...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #17 Del Skrevet 20. juni 2023 exictence skrev (14 minutter siden): Men hvorfor setter dere ikke håret opp i en hestehale, og klipper halen kort sånn at den ikke er tung? Fordi jeg liker å ha langt hår...? Hvorfor ikke bare barbere hele hodet, liksom.. Jeg måtte hatt veldig kort hår for at det ikke skulle være for tungt, og med veldig kort hår er det vanskelig å få det til å holde seg i en hale... Anonymkode: 3106d...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. juni 2023 #18 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi jeg liker å ha langt hår...? Hvorfor ikke bare barbere hele hodet, liksom.. Jeg måtte hatt veldig kort hår for at det ikke skulle være for tungt, og med veldig kort hår er det vanskelig å få det til å holde seg i en hale... Anonymkode: 3106d...1de Hi, hi, sant nok Fint med langt hår med fall. Noe som er veldig fint er å ha to løse hestehaler over hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #19 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg har vært fornøyd med lang bob. Viktig å gå til ordentlig frisør som klarer å klippe frem krøller/fall. Liker også å ha det langt og synes det legger seg finere når jeg har klippet det litt kortere lengde først. Anonymkode: 4e634...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #20 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg setter det opp så å si hver dag. I en eller annen type frisyre. Anonymkode: 1f3d2...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå