Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ung og pen. Dette er et firma med masse muligheter. Jeg vet at mange prøver å flørte med meg. Jeg har tenkt at det kan være mulighet til å gjøre raskere karriere.  At jeg på den måten vil få stillinger på høyere nivå, når slike stillinger blir ledige. Jeg skal selvfølgelig også satse på å bli faglig dyktig, men også bruke de andre egenskaper.

Det er helt uaktuelt for meg å ligge med noen.

Har noen erfaringer her?  Synes ikke det er noe galt i dette. Mange mektige kvinner blir hyllet for slike egenskaper. 

Anonymkode: e1f44...e5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Luremus

Anonymkode: df13d...9d5

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

TJa ... det er så mye i arbeidslivet og samfunnet som blir brukt mot kvinner, så hvorfor ikke spille spillet tilbake? Om en kåtskalle av en fyr forfremmer basert på flørting så hadde jeg sagt ja takk til pengene. Hardt arbeid har aldri lønt seg. Og "den høye vei" betaler ingen regninger.

Det er en jobb liksom.
Og et spill. Arbeidsgiver skyr ingenting for å få deg til å jobbe ræva av deg og forsøker å betale deg så lite som mulig tilbake. Og kan man tjene noen kroner på å kaste en stakkar under bussen ... hva er vel en liten bump på veien til velstand og glede?

Bruk alle triksene i boka sier nå jeg.

Skrevet

🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ung og pen. Dette er et firma med masse muligheter. Jeg vet at mange prøver å flørte med meg. Jeg har tenkt at det kan være mulighet til å gjøre raskere karriere.  At jeg på den måten vil få stillinger på høyere nivå, når slike stillinger blir ledige. Jeg skal selvfølgelig også satse på å bli faglig dyktig, men også bruke de andre egenskaper.

Har noen erfaringer her?  Synes ikke det er noe galt i dette. Mange mektige kvinner blir hyllet for slike egenskaper. 

Den ultimate drømmen må være om sjefen din hadde vært "into" Financial Domination. Da kunne du fått dobbelt så høy lønn enn ellers, og i praksis hadde du vært "hans sjef". Det hadde vært gøy. Om du vet hva FinDom er. Men kort forklart: Unge, dominante og pene damer kan tjene en årslønn på to til tre måneder, uten at en mann i det hele tatt har tatt på de. 

Anonymkode: bc0b0...946

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket firma er dette?

Finnes det et tilsvarende firma med kvinnelige ledere som er midt i livet?

Anonymkode: 38df1...0dc

AnonymBruker
Skrevet

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvilke mektige kvinner blir hyllet for å ha flørtet seg oppover?

Anonymkode: de5f4...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...