Sølvi Normalbakken Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Hei. Ser stadig filmer på tiktok der noen lager seg lommefitte av en pringlesboks en engangshanske og to knudrete kjøkkensvamper. Er det noen av dere menn som har testa det ut? Gir det noen gleder?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Bare tull. Kjøp en Fleshlight. Dønn likt originalen. Anonymkode: 33ed5...5fa 1
blaffen Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 7 minutter siden, Sølvi Normalbakken said: Hei. Ser stadig filmer på tiktok der noen lager seg lommefitte av en pringlesboks en engangshanske og to knudrete kjøkkensvamper. Er det noen av dere menn som har testa det ut? Gir det noen gleder? Har ikke prøvd akkurat den varianten men jeg har prøvd noe som likner og det er gøy første gangen så blekner opplevelsen. Mulig det holder seg bedre om du er flink eller velger dine prosjekter med omhu. Har også en fleslight-liknende plastfitte og selv om opplevelsen holder seg bedre enn disse hobbyprosjektene så faller også den opplevelsen relativt fort. Ekte fitte derimot, det blir jeg aldri lei. 1 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2023 blaffen skrev (25 minutter siden): Har ikke prøvd akkurat den varianten men jeg har prøvd noe som likner og det er gøy første gangen så blekner opplevelsen. Mulig det holder seg bedre om du er flink eller velger dine prosjekter med omhu. Har også en fleslight-liknende plastfitte og selv om opplevelsen holder seg bedre enn disse hobbyprosjektene så faller også den opplevelsen relativt fort. Ekte fitte derimot, det blir jeg aldri lei. Bra du ikke blir lei det da.
StanTheMan Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Sølvi Normalbakken skrev (1 minutt siden): Bra du ikke blir lei det da. Hva mener du?
Sølvi Normalbakken Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2023 StanTheMan skrev (3 minutter siden): Hva mener du? At du ikke blir lei av ekte fitte.
StanTheMan Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 Sølvi Normalbakken skrev (4 minutter siden): At du ikke blir lei av ekte fitte. Selvsagt☺️
StanTheMan Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 Sølvi Normalbakken skrev (5 minutter siden): At du ikke blir lei av ekte fitte. Blir du ikke lei av det?
Sølvi Normalbakken Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2023 StanTheMan skrev (9 minutter siden): Blir du ikke lei av det? Hverken min egen eller venninna mi si i alle fall
StanTheMan Skrevet 19. juni 2023 #10 Skrevet 19. juni 2023 Sølvi Normalbakken skrev (32 minutter siden): Hverken min egen eller venninna mi si i alle fall Skjønner....
StanTheMan Skrevet 19. juni 2023 #11 Skrevet 19. juni 2023 StanTheMan skrev (1 minutt siden): Skjønner.... ....blir du ikke lei?
Bamseklemmer Skrevet 20. juni 2023 #12 Skrevet 20. juni 2023 (endret) Sølvi Normalbakken skrev (6 timer siden): Hei. Ser stadig filmer på tiktok der noen lager seg lommefitte av en pringlesboks en engangshanske og to knudrete kjøkkensvamper. Er det noen av dere menn som har testa det ut? Gir det noen gleder? Det er vel er slik du mener? 😅 Jo jeg kan innrømme det, men jeg videreutviklet den, med å legge inn 6 håndvarmere. Da ble den nesten som 40 graders fitte.. Det jeg savnet var at noen stønnet, og skrapet meg til blods på ryggen. Skulle jeg videreutvikle den enda bedre, må det bli at den kniper med "musklene"😅 Neida, jeg røyker ikke.. jeg er bare ærlig med deg🤭 Endret 20. juni 2023 av Bamseklemmer
Sølvi Normalbakken Skrevet 20. juni 2023 Forfatter #13 Skrevet 20. juni 2023 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Det er vel er slik du mener? 😅 Jo jeg kan innrømme det, men jeg videreutviklet den, med å legge inn 6 håndvarmere. Da ble den nesten som 40 graders fitte.. Det jeg savnet var at noen stønnet, og skrapet meg til blods på ryggen. Skulle jeg videreutvikle den enda bedre, må det bli at den kniper med "musklene"😅 Neida, jeg røyker ikke.. jeg er bare ærlig med deg🤭 Akkurat en sånn ja. setter pris på ærligheten din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå