Gå til innhold

Hvordan gå frem?? Gjelder min kjekke leder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i et privateid firma. Min leder er i starten av 30 årene. En skikkelig modell, pen, silkemyke hår, rolig, omsorgsfull, synes det er morro å leke med barn, samtidig tøff og kjører motorsykkel.

Jeg selv er også relativ attraktiv.  Nærmer med slutten av 30 årene. Han er singel. Han er både kjæresten og barnefar materialet. Jeg rapporterer til han. 

Han hjelper meg ekstra, bruker god tid til å forklare meg ting. Han gjorde ferdig en rapport for meg, men ga meg æren for det foran andre ledere og ansatte.

Hva er mitt neste skritt for å få fremdrift?

Anonymkode: 4f604...50d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente at jeg nærmer meg 30 år.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jobber i et privateid firma. Min leder er i starten av 30 årene. En skikkelig modell, pen, silkemyke hår, rolig, omsorgsfull, synes det er morro å leke med barn, samtidig tøff og kjører motorsykkel.

Jeg selv er også relativ attraktiv.  Nærmer med slutten av 30 årene. Han er singel. Han er både kjæresten og barnefar materialet. Jeg rapporterer til han. 

Han hjelper meg ekstra, bruker god tid til å forklare meg ting. Han gjorde ferdig en rapport for meg, men ga meg æren for det foran andre ledere og ansatte.

Du virker veldig umoden. Spør om fasit på å få han på kroken, lederen din?

Endret av Rødstrupa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bytt jobb. Han kan ikke date deg så lenge han er lederen din.

Anonymkode: ec94f...319

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han prøver seg må du anmelde han. Er garantert ikke første gang han utnytter stillingen til å sex med underordnede. Han må stoppes.

Anonymkode: aff4d...a0b

Skrevet

Silkemyke hår? Du har altså stått og tatt på de individuelle hårstråene hans? Hvis han ikke reagerte på det så tror jeg ikke du kan gjøre noe galt i fortsettelsen. Sannsynligvis liker han deg svært godt, eller så er han et svært tolerant menneske. Muligens begge deler.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 6/19/2023 at 9:34 PM, AnonymBruker said:

Fremdrift for hva? Bli hans neste sædgarasje? 

Anonymkode: de052...0f4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke gjort så mye. Bare sakte men sikkert bygge en relasjon. Som leder kan i grunn ikke prøve seg på deg, men det fins mengder av folk som finner hverandre på jobb så det er helt normalt. Men du må ikke tvinge det fram for fort. Da risikerer du bare å tape ansikt og karriere. Bli skikkelig gode venner og snakk fortrolig med han. La han ta initiativet men vær tilbakeholden på fysisk del. Hvis det utvikler seg og han sier han vil noe mer må du si at du ikke kan på grunn av jobbforholdet. Da vil han ha deg enda mer og gjøre alt han kan for å få deg. Feks omplassere deg til et annet sted i bedriften hvor dere ikke har daglig kontakt. 

Anonymkode: 44846...e6c

Skrevet

Altså meningen mee feminisme er vel å gjøre så mannlige ledere mister litt av hegemonien? I et likestillingsperspektiv kan det være lurt å skru av følelsene?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis han prøver seg må du anmelde han. Er garantert ikke første gang han utnytter stillingen til å sex med underordnede. Han må stoppes.

Anonymkode: aff4d...a0b

hæ? han har jo ikke gjort noe?👀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...