M40. Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Min samboer og jeg har et godt samboerskap. Vi har 3 flotte barn i alderen 6-8 år. Vi hadde tidligere et veldig godt sexliv, men dette forsvant sammen med nytt hus hvor barnas soverom er vegg i vegg med vårt soverom. Vi har pratet en del om det. Hun føler seg skviset av nærhet fra sine barn som er på hun hver gang hun legger seg på sofaen. Jeg har lest en del på nettet hva man kan gjøre for å få tilbake lysten hennes. Jeg leverer og henter i bhg og skole. Legger, steller og kler på barna. Oppvaskmaskin tømmes daglig osv osv. Alt for å prøve å avlaste henne for at hun skal få overskudd og seksuelle følelser tilbake igjen. Kvelden kommer og hun synes det er deilig at jeg stryker på hun. Men dersom jeg prøver å gå videre blir hun sur og trekker seg unna. Hun har tidligere sagt at hun føler seg feit og kvapsete. Jeg synes hun ser fantastisk ut og sier dette til henne stadig. Kanskje litt for ofte mener hun. Ordene må ikke miste sin verdi. Avslutningsvis vil jeg presisere at vi er begge veldig glad i hverandre Kort og godt håper jeg dere kan komme med noen tips til hvordan jeg kan få henne tilbake til å finne sin gamle jeg seksuelt.
visp Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Hadde jeg vært deg hadde jeg kjørt litt omvendt psykologi en lengre periode. Ikke vise at du har lyst på sex. La henne kjenne litt på det og få bort det at hun føler at du alltid har en forventning om sex. Spill litt likegyldig angående sex, men ikke angående at du er glad i henne.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Mistet også lysten da jeg følte at jeg var blitt feit. Mannen oppmuntret meg til å begynne å trene og legge om kostholdet, og fulgte opp med å heie på og oppmuntre, samtidig som han ga meg mye komplimenter og viste tydelig at han fant meg sexy, uansett hva jeg syntes. For meg virket kombinasjonen av dette godt. Anonymkode: 98d97...570
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 visp skrev (1 time siden): Hadde jeg vært deg hadde jeg kjørt litt omvendt psykologi en lengre periode. Ikke vise at du har lyst på sex. La henne kjenne litt på det og få bort det at hun føler at du alltid har en forventning om sex. Spill litt likegyldig angående sex, men ikke angående at du er glad i henne. Dette har jeg prøvd nå siste halvåret. Det har ikke hjulpet i det hele tatt😔 Anonymkode: e7f6e...83b
M40. Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette har jeg prøvd nå siste halvåret. Det har ikke hjulpet i det hele tatt😔 Anonymkode: e7f6e...83b Samme her😅
M40. Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Mistet også lysten da jeg følte at jeg var blitt feit. Mannen oppmuntret meg til å begynne å trene og legge om kostholdet, og fulgte opp med å heie på og oppmuntre, samtidig som han ga meg mye komplimenter og viste tydelig at han fant meg sexy, uansett hva jeg syntes. For meg virket kombinasjonen av dette godt. Anonymkode: 98d97...570 Her tror jeg du er inne på noe rett. Man må vel føle seg vel med seg selv før man kanskje gjør comeback igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå