Gå til innhold

Datet en type på nett. Skeptisk til yrket hans.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er utrolig morsom, har snakket med han på tlf også, veldig sexy stemme, liker det. Men jeg har ikke truffet han ute enda. Han er trafikklærer. Ja jeg har jo fordommer når jeg sier dette, vet det. Men er ikke dette en bransje som tiltrekker seg spesifikke mennesker? Ser litt for meg en litt for overtøff type med heller begrenset selvinnsikt. Sånn var min lærer når jeg tok lappen. Elsket å høre sin egen stemme, slitsom. Hører andre har noen slike klassiske beskrivelser av denne yrkesgruppen.

Jeg har som nevnt kun positiv opplevelse av han foreløpig (ingen røde flagg overhode), men hvem viser ikke sitt beste i starten? Kanskje noen kan beskrive noen de kjenner i denne bransjen. Finnes det antydning til en fellesnevner, rød tråd blant disse menneskene?

Anonymkode: 6d39d...6c9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi, det er faktisk første gang jeg har hørt om noen som har fordommer mot trafikklærere. Nei, trafikklærere er nok ikke mer ensartet gruppe enn andre lærere :) 

Anonymkode: cd4d2...d25

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ??

Anonymkode: 24248...08b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ihvertfall skriver du på en måte som får deg til å fremstå smartere enn du nok er :)

Anonymkode: 554db...bee

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle advokater er like, ikke alle leger er like, ikke alle lærere er like. Hvorfor skal alle trafikklærere ha samme personlighet, liv og oppvekst? Best for deg å kvitte deg med fordommene dine før du gjør noe dumt og går glipp av et flott menneske.

Anonymkode: a1211...1b4

• Nyttig 3
Skrevet

Trodde han var sexarbeider, nakenmodell eller utga seg for å være hemmelig agent for PST nå. Skuffa😂

Og nei, ikke hørt noe negativt om folk i yrket. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Himmel og hav. Folk må slutte å klage på at de er single, dette er jo bare for dumt. 

Anonymkode: 2cd31...15a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Min trafikklærer var både kjekk og høflig, moden, kunne vært topp modell og samtidig "Mor Theresa".  

Anonymkode: 0121d...566

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke alle advokater er like, ikke alle leger er like, ikke alle lærere er like. Hvorfor skal alle trafikklærere ha samme personlighet, liv og oppvekst? Best for deg å kvitte deg med fordommene dine før du gjør noe dumt og går glipp av et flott menneske.

Takk. For jeg heller mot de tankene du gir. Ønsker meg bare litt feedback. Mulig han skiller seg ut fra det meste egentlig. En herlig kombinasjon av humor og dypt reflektert. Bør nok ikke gå glipp av dette. Han er ikke for frempå heller, virker å være taktisk smart, balansert. Eller kanskje han ikke er særlig interessert.. nei og nei.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp. 

Anonymkode: 7277f...3eb

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 018df...177

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du høres spesiell ut. Trafikklærere jeg har hatt har vært koselige normale mennesker. 

Anonymkode: d80a6...bf3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Anonymkode: 018df...177

Åneii, håper ikke han er sånn😅

AnonymBruker
Skrevet

Røde flagg!!!

Anonymkode: cc746...3f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Røde flagg!!!

Anonymkode: cc746...3f6

Eventuelt rødt lys 😁

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Min svigerfar har jobbet som det. Nydelig mann, rolig og behersket , lar seg aldri vippe av pinnen og virkelig på min topp tre liste! 

Anonymkode: b2f39...7a8

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Trafikklærere må jo være ekstremt tålmodige. En god egenskap.

Anonymkode: c60fb...586

• Liker 1
Skrevet

Min samboer er trafikklærer, og ergo kjenner jeg veldig mange i det yrket.  Har ALDRI  hørt noen ha problemer med at noen er trafikklærer 😁 Og kan ikke si at de som en homogengruppe har ett ensartet karaktertrekk jeg har lagt merke til. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hjelp. 

Anonymkode: 7277f...3eb

Til hva?

Anonymkode: 5bfe0...410

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk. For jeg heller mot de tankene du gir. Ønsker meg bare litt feedback. Mulig han skiller seg ut fra det meste egentlig. En herlig kombinasjon av humor og dypt reflektert. Bør nok ikke gå glipp av dette. Han er ikke for frempå heller, virker å være taktisk smart, balansert. Eller kanskje han ikke er særlig interessert.. nei og nei.

Flott at du er reflektert og ønsker å utvikle deg og utfordre egne fordommer! Da ønsker jeg deg bare lykke til, og håper dere finner gull hos hverandre. Slapp, ikke stress med dumme tanker, og nyt tiden med å bli bedre kjent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...