Gå til innhold

Edderkopp i øret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars edderkopp, håper hun ikke drepte den...

Skrevet

Herregud, det er min ultimate skrekkopplevelse!

Og jeg som drømte jeg var på eddekoppjakt i natt!!! :overrasket:

*sjekke ørene og alle andre kroppsåpninger*

Skrevet

Har dere ikke hørt historien om han som hadde en byll på leggen som ikke ville gro da? Det var ikke et åpent sår, det var blitt en ¨hinne¨, men ville liksom ikke gro mer... Denne byllen klødde og klødde, til slutt gikk mannen til legen, som bedøvet og åpnet med en skalpell, og der spratt det jaggu ut x antall bittesmå edderkopper... :overrasket:

Skrevet

Nydelig... :tristbla:

Joda, har hørt visse sånne skrekkhistorier. Jeg tror jeg kunne ha vært i stand til å dø på meg. Tenk å vite at man har gått rundt med en svær edderkopp inne i øret! Tenk hva den har gjort om natten! Bygget spindelvev i håret for å fange fluer! Eller vært inni munnen min mens jeg snorket på ryggen! :overrasket:

Skrevet

:grøss:

- men jeg hadde ikke bare viftet vekk en edderkopp fra puten min når jeg skulle legge meg - ville helt opplagt sørget for at den var LAAAANGT unna når jeg la meg.

Skrevet
Ikke bare langt unna. Veldig DØD!  :frustrert:

:Nikke:

Og, jeg skulle ikke drept den selv engang!!

Skrevet

Nei, det skulle hannsauen ha gjort! :ler:

Før var jeg livredd da han åpnet dopapiret for å se om eddekoppen lå død inni der, eller om han ikke hadde greid å ta den. Noen ganger kravlet den ut av papiret... Hadde en sånn ekkel følelse av at han kunne komme til å kaste den på meg eller noe. Men han gjorde jo aldri sånt! Snakk om fobi... :sjenert:

Skrevet

Leste det i stad!! :overrasket::overrasket::overrasket:

Får skikkelig grøssninger! Hadde jeg fått vite at jeg hadde gått med edderkopp i øret i flere uker hadde jeg garantert besvimt og fått psykiske problemer!

Tør ikke drepe en edderkopp en gang.. eneste hvis den står midt på gulvet kan jeg tørre å slippe en stoooor bok på den og så løpe av gårde så ikke alle vennene tar revansje!! :sjenert:

En liten historie bare; For noen år siden var jeg og broren min hjemme alene, jeg var på kjøkkenet og han var i stua! Plutselig utbrøt han "Æææsj!!!"! Jeg lurte jo på hva det var og han kom inn på kjøkkenet til meg og fortalte at det hadde vært en reklame for CSI om en som var hengt i et tre! Da han skulle vise meg hvordan han var hengt så jeg DEN svarte, tjukke etterkoppen i panna hans!! Jeg skrek av ren redsel og sjokk! Han skjønte ikke helt hva jeg skrek av, for SÅ ekkelt var det vel ikke..!?!? På en eller annen måte skjønte han vel at det var noe i panna så han slang av seg capsen! Jeg nistirra på capsen på gulvet men ingenting kom krypende ut.. etter en stund sparka vi borti den, men det skjedde fortsatt ingenting!

Enda litt senere satt vi i stua og jeg sier at han skal ta av seg genseren tilfelle!

Han kastet den fra seg og etter en stund kom den kravlende ut!! :overrasket:

Mega-ekkelt!!

Skrevet

Sånne mennesker som dere skremmer meg... Når dere kan fremlegge et slikt hat for sånne små og nyttige skapninger som edderkopper.

Skrevet
Sånne mennesker som dere skremmer meg... Når dere kan fremlegge et slikt hat for sånne små og nyttige skapninger som edderkopper.

:ler:

Skrevet

Jeg mener det, jeg skremmes av mennesker som går rundt og hater andre levende skapninger som aldri har gjort dem noe! :overrasket: Det er så irrasjonelt at jeg føler slike mennesker er totalt uberegnelige...

Skrevet
Jeg mener det, jeg skremmes av mennesker som går rundt og hater andre levende skapninger som aldri har gjort dem noe!  :overrasket:  Det er så irrasjonelt at jeg føler slike mennesker er totalt uberegnelige...

Skrevet

Æææææh! Fader så dum jeg var som gikk inn hit!

Skrevet
Jeg mener det, jeg skremmes av mennesker som går rundt og hater andre levende skapninger som aldri har gjort dem noe!  :overrasket:  Det er så irrasjonelt at jeg føler slike mennesker er totalt uberegnelige...

:ler: Du var morsom!

Skrevet

Dette er et morsomt tankeeksperiment, jenter.

Når dere er på badet eller lignende, så forestill dere at det henger en svær edderkopp i taket (nesten menneskestørrelse), som kan slippe seg ned på dere når som helst.

Skrevet
Dette er et morsomt tankeeksperiment, jenter.

Når dere er på badet eller lignende, så forestill dere at det henger en svær edderkopp i taket (nesten menneskestørrelse), som kan slippe seg ned på dere når som helst.

Hvis jeg hadde sett det hadde jeg nok ikke trodd det jeg hadde sett og fortsatt med det jeg holdt på meg!

Hvis jeg var helt sikker på at jeg hadde sett riktig, hadde jeg nok fallt om ja.. eller blitt helt i sjokk og ikke klart å bevege meg! eller løpt grise-hysterisk ut! Ikke godt å vite..

Skrevet (endret)

Trikset er at du må lære være å se i taket. Bare forestill deg at den digre, feite, hårete edderkoppen henger over deg. :)

Endret av Mito24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...