male32 Skrevet 30. juni #21 Skrevet 30. juni Kjøpte mye Stormberg før, men kvaliteten virker veldig dårlig. Den siste jakken jeg kjøpte holdt 2-3 måneder. Har nå begynt å handle en del fra Skogstad, og det virker veldig bra. Liker også Norheim.
AnonymBruker Skrevet 30. juni #22 Skrevet 30. juni Mannen min har alle slags merker i turklær, men liker best Revolution race… Spesielt turbuksene. For han er Norrøna og Bergans et skrytemerke. Han har dog en jakke fra Arctheryx, som han synes er grei. Jeg har ingen favoritter, da min kropp ikke er laget for kvinneklærne i noen av de populære merkene og ingenting passer skikkelig. Hvis jeg skal velge, blir det Stormberg. Av ull, liker vi best Devold. Anonymkode: e8609...525
AnonymBruker Skrevet 30. juni #23 Skrevet 30. juni male32 skrev (3 minutter siden): Kjøpte mye Stormberg før, men kvaliteten virker veldig dårlig. Den siste jakken jeg kjøpte holdt 2-3 måneder. Har nå begynt å handle en del fra Skogstad, og det virker veldig bra. Liker også Norheim. Jeg er fornøyd med Stormberg. Jeg bruker en jakke på 6. året. Jakken er helt fin den. Det eneste som har blitt ødelagt er sikkerhetsselen i bilen, pga borrelås på jakken…. Anonymkode: e8609...525
AnonymBruker Skrevet 30. juni #24 Skrevet 30. juni Bergans og Fjellraven. Da har man der en god stund Anonymkode: 19767...c42
AnonymBruker Skrevet 30. juni #25 Skrevet 30. juni Aclima - Norrøna - Rab er mine favoritter. Anonymkode: ce3f7...aa0
AnonymBruker Skrevet 30. juni #26 Skrevet 30. juni Adidas Terrex, Mammut, Arc'teryx, North Face, Norrøna, Fjellraven Anonymkode: 05a5f...d59
AnonymBruker Skrevet 1. juli #27 Skrevet 1. juli Bruker bare en kul vintage Adidas eller Umbro treningsdress. Eller begge samtidig om været er dårligere. Ikke noe poeng å kjøpe masse klær til alt mulig av scenarioer. Anonymkode: db006...13b
Daisy-love Skrevet 1. juli #28 Skrevet 1. juli Her brukes litt ulikt. Jeg har Stormberg og Twentyfour-jakker til drittvær. Regnkåpe fra Vikafjell (Outlet). En god skalljakke fra Bergans (kjempegod!), men også tynne løpejakker fra H&M. Ull har jeg likt Cubus best, men har fra Devold, og Kari Traa også, og en ting fra Lindex som også er god. Safa har jeg noe gammelt fra. Holder bra, men liker ikke utringningen på topper, og har ikke små nok størrelser for meg. Jeg vurderer sterkt å legge penger i en ordentlig regnjakke av noe slag. Mulig mer skalljakke. Da vil jeg nok se på Bergans, Norrøna, eller Helly Hansen. Sko er jeg mest glad i Merrell, men Skechers er annen favoritt, særlig i sommerhalvåret og jeg kommer bort med å bruke gode løpesko. Hikingsko har jeg fra Merrell til både vinter og sommer. Icebug til piggsko. Her er jeg veldig mye ute, i all slags vær, så det trengs flere sett.
AnonymBruker Skrevet 1. juli #29 Skrevet 1. juli Egentlig er dette et litt merkelig spørsmål, for friluftsliv kan være 30 minutter i nærmeste skog på rusletur med hunden, eller som i mitt tilfelle: ei uke i strekk på høyfjellet. Eller flere døgn i telt på høst/vinter. Man har gjerne litt ulike behov. Anonymkode: 64e48...cd5
Snabeltann Skrevet 1. juli #30 Skrevet 1. juli (endret) Craft og aclima. Varer evig. Endret 1. juli av Snabeltann
AnonymBruker Skrevet 1. juli #31 Skrevet 1. juli Bergans of norway,made in china er min favoritt. Anonymkode: 1aa96...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå