AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Del Skrevet 19. juni 2023 ? Anonymkode: 2d03a...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Del Skrevet 19. juni 2023 Bergans, Norrøna, Twentyfour, Fjellreven av klær brukes mye her av meg og mannen. Anonymkode: 204d3...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Del Skrevet 19. juni 2023 Lundhags, Norrøna, Bergans, Fjellreven Anonymkode: 9123b...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Del Skrevet 19. juni 2023 Kari Traa, Bergans, Twentyfour, Stormberg. Anonymkode: 90325...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Del Skrevet 19. juni 2023 Ingen spesielle. Tar det som ser greit ut og har ok pris Anonymkode: 3fa95...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Del Skrevet 19. juni 2023 Mammut Anonymkode: fba32...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 19. juni 2023 #7 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg bruker alt mulig uansett merker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Del Skrevet 20. juni 2023 Fjellreven bukser, Bergans eller Norrøna jakker. Devold ull. Anonymkode: 64e48...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #9 Del Skrevet 20. juni 2023 Har mye fra Vikafjell og Heldre. Fås billig på Sport Outlet blant annet, og funker like fint som de dyre merkene. Anonymkode: f5c52...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #10 Del Skrevet 20. juni 2023 Arcteryx og Bergans, samt litt Mammut. Anonymkode: 72771...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #11 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg bruker kun Norrøna. Bergans er jeg ikke fornøyd med ☺️ Anonymkode: d6e62...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #12 Del Skrevet 20. juni 2023 Kjøper det jeg kommer over som er rimelig og jeg liker, er skjeldent på langtur i ekstremvær uansett. Det meste holder 8-10 timer i bevegelse om dagen uansett. Liker lett stoff som tørker fort, ikke blir klamt og romslig nok til at det går å ha mye under. Anonymkode: 8597a...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 20. juni 2023 #13 Del Skrevet 20. juni 2023 Bergans når det gjelder klær, Columbia for sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 21. juni 2023 #14 Del Skrevet 21. juni 2023 Bergans når det gjelder ytterklær, når en bor på vestlandet og liker å gå tur må en ha utstyr som tåler 6-7 timer i heftig regn fra alle kanter, her synes jeg Bergans er i en klasse for seg selv. Bergans klær holder lenge og har vist seg tilliten verdig hos meg. Devold, janus og Ulvang når det gjelder ull. Ellers er det litt hipps som haps når det ellers gjelder turklær, kjøper ofte på outlet og har merker fra kari traa til twentyfour. Så lenge som bukser er stretchy og behagelig er det tipp topp. Sko liker jeg Alfa, eller viking... Men her er jeg kanskje i en særstilling da jeg har små føtter og trenger noen som passer og samtidig er gode både på foten, tette, god såle mm, og her synes jeg disse merkene utpreger seg posetivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. juni 2023 #15 Del Skrevet 21. juni 2023 Det meste av klærne jeg bruker på tur er ikke fra merker som er spesialisert på turklær. Det kan gjerne være fra de vanlige kjedebutikker som Cubus og Lindex. Skal jeg likevel nevne merker, blir det Stormberg og Haglöfs. Jeg har flere turbukser fra Stormberg, og favoritt turskoa mine er Haglöfs Ridge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugline Skrevet 21. juni 2023 #16 Del Skrevet 21. juni 2023 Lundhags har turbukser jeg liker godt. Aclima har det beste ull-undertøyet. Og Alfa har støvler og sko som passer min fot veldig godt. På skallklær har jeg vært superfornøyd med Norrøna. Men har ikke så mye sammenligningsgrunnlag heller...Norrøna jakka mi er snart 10 år og fortsatt like bra. Som er en stor del av hvor ffornøyd jeg er. Men har følgelig ikke prøvd så mye annet heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #17 Del Skrevet 21. juni 2023 Ugline skrev (4 timer siden): Lundhags har turbukser jeg liker godt. Aclima har det beste ull-undertøyet. Og Alfa har støvler og sko som passer min fot veldig godt. På skallklær har jeg vært superfornøyd med Norrøna. Men har ikke så mye sammenligningsgrunnlag heller...Norrøna jakka mi er snart 10 år og fortsatt like bra. Som er en stor del av hvor ffornøyd jeg er. Men har følgelig ikke prøvd så mye annet heller. Det beste er jo når ting varer! Selv om den sikkert kostet noen kroner, har du sannsynligvis fått god valuta for pengene Har en tursekk fra Mammut som jeg sannsynligvis kommer til å ha resten av livet, kvaliteten er uovertruffen. Mitt favorittmerke er Mammut, men jeg er ikke så fornøyd med passformen på buksene deres. Liker også Arcteryx og Norrøna, men også der er bukser et problem. Har prøvd nesten alle Fjellräven-modellene, uten å finne noen som sitter greit. Dermed kjøper jeg overdeler fra de merkene, og underdeler fra rimeligere merker. Jeg er nok ikke helt standard i størrelsen, men har funnet ut at Helly Hansen-bukser passer meg fint. Mitt siste kjøp var de buksene som heter Veir, som passet fint i passformen til meg som er slank (smal midje) men har store lår. Disse buksene er ikke blant de billigste, men til gjengjeld virker det som at kvaliteten er god. Anonymkode: 8d6e3...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 21. juni 2023 #18 Del Skrevet 21. juni 2023 Perelandra skrev (7 timer siden): Det meste av klærne jeg bruker på tur er ikke fra merker som er spesialisert på turklær. Det kan gjerne være fra de vanlige kjedebutikker som Cubus og Lindex. Skal jeg likevel nevne merker, blir det Stormberg og Haglöfs. Jeg har flere turbukser fra Stormberg, og favoritt turskoa mine er Haglöfs Ridge Siden du ikke velger de mest brukte merkene, kan også Sport Outlet være et greit alternativ. Har selv kjøpt tursko fra de i år, og de har innfridd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå