AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Beholder man opptjent ansiennitet om man bytter jobb fra sykehus til kommune og omvendt? Anonymkode: 54b81...63d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Det enkle svaret er «nei». Ansienniteten din vil alltid beregnes på nytt når du bytter arbeidsgiver. Men både innen Spekter og KS-området skal all tidligere arbeidserfaring medberegnes i ansienniteten, så i utgangspunktet så bør du komme likt ut. Anonymkode: 0a1ba...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det enkle svaret er «nei». Ansienniteten din vil alltid beregnes på nytt når du bytter arbeidsgiver. Men både innen Spekter og KS-området skal all tidligere arbeidserfaring medberegnes i ansienniteten, så i utgangspunktet så bør du komme likt ut. Anonymkode: 0a1ba...1c1 Så i teorien vil jeg havne på 0 års ansiennitet hvis jeg bytter fra sykehus til kommune selv om jeg har over 10 års erfaring? Anonymkode: 54b81...63d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så i teorien vil jeg havne på 0 års ansiennitet hvis jeg bytter fra sykehus til kommune selv om jeg har over 10 års erfaring? Anonymkode: 54b81...63d Nei. Les hva jeg skrev igjen. Anonymkode: 0a1ba...1c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå