Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri i mitt liv takket ja til en date med en mann som gir inntrykk av at andre kvinner dater han. Jeg spurte han om han var singel for å bringe det på rene, og han sa ja. For alt jeg vet så kan det hende at han ikke er ærlig med meg, og at det av den grunn skaper forvirring rundt andre. Han inviterte meg på bading etter jobb (ved solnedgang), og jeg takket pent ja til dette. Dette var også etter at jeg hadde forsikret meg om at han var singel. Jeg fortalte til en kollega at han inviterte meg ut, uten å vite at de kjente hverandre, og hun syntes det var søtt osv.

Dette gikk ut til en annen venninne av meg, som jeg liker veldig godt. hun reagerte instinktivt med «VAR DU PÅ DATE MED HAN? HAN ER MIN»  

Jeg ønsker på ingen måte å såre henne og er redd for at jeg har gjort det etter badingen. Han har jeg ikke sagt noe til etter badingen fordi jeg er kjempeusikker på hvordan jeg skal ta stilling til denne situasjonen. Han påstår at han er singel men en jente kommer å kaller han for «min»?? Han er ikke en fyr man kan stole på tenker jeg umiddelbart på. Noe må jo ha fått henne til å tenke slik 

Anonymkode: fd47f...049

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte du henne ikke hva hun mente med utsagnet?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Spør ham

Anonymkode: 9a9fa...241

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"da vet du nå at han går rundt og kaller seg fri og single" kan du jo si til henne da 

Anonymkode: a2fa2...873

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er han du må snakke med.

Anonymkode: 3af21...823

• Liker 2
Skrevet

Han har ikke nødvendigvis sagt eller gjort noe galt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det vanlige å tenke her er jo at venninna vil ha han men at han ikke vil ha venninna. Gud bedre, håper han finner noe bedre enn noen av dere.

Anonymkode: eb336...e94

• Liker 6
Skrevet

Kan jo hende hun mente "min" som hun har han i kikkerten. En del kvinner er jo fette crazy når det kommer til menn.

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare er forelsket i ham?

Anonymkode: aaf5b...85b

• Liker 1
Skrevet

Kan godt hende hun mener han er hennes, men det kommer hun jo ingen vei med så lenge han ikke er enig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (12 minutter siden):

Spurte du henne ikke hva hun mente med utsagnet?

Nei ikke henne, fordi jeg tenkte å spørre han i ettertid. Han spurte om å møte meg på torsdag. Kan ta det med han da. Vil ikke spørre henne, å muligens få henne sint på meg. Han får tåle det. Han gir forskjellige inntrykk  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å si  "han er min" er en indirekte måte å si at hun har et godt øye til han og at du må holde deg unna. Det betyr ikke nødvendigvis at de har noe på gang. 

Anonymkode: c58aa...6b9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (1 minutt siden):

Kan godt hende hun mener han er hennes, men det kommer hun jo ingen vei med så lenge han ikke er enig. 

Det er akkurat dette som er problemet. Kan hende han har gitt henne det inntrykket av at han er enig

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei ikke henne, fordi jeg tenkte å spørre han i ettertid. Han spurte om å møte meg på torsdag. Kan ta det med han da. Vil ikke spørre henne, å muligens få henne sint på meg. Han får tåle det. Han gir forskjellige inntrykk  

Hadde vært naturlig å spørre når hun sa det. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Veldig rart, sto du der bare stum som en østers når hun sa det? Gikk du bare din vei uten at samtale fortsatte, eller hva skjedde?

Anonymkode: c80d5...7b2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

håper han finner noe bedre enn noen av dere.

Hæ? TS har da ikke gjort noe som helst galt her? 

Anonymkode: a2fa2...873

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig rart, sto du der bare stum som en østers når hun sa det? Gikk du bare din vei uten at samtale fortsatte, eller hva skjedde?

Anonymkode: c80d5...7b2

Er det ikke naturlig at samtalen går sin gang? Sitter du med dine venninner å snakker om gutter i alle timer dere henger sammen? Jeg bare spør altså.  Vi var faktisk på jobb, og hvor vanlig er det å prate sånn når man har tusen andre ting å gjøre? Jeg bet meg merke i det når hun sa det, men hun fortsatte å snakke om andre ting. 

Skrevet

Er alle disse her fra jobb?? Ohoy. Dette blir kaos 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sententia skrev (1 minutt siden):

Er alle disse her fra jobb?? Ohoy. Dette blir kaos 🙈

Neida. Jeg er under oppsigelsestiden. Har 4 dager igjen 

Skrevet

Veldig rart å spørre på KG istedet for å ta en telefon til ham.
Sannsynligvis er det bare en hun har sett seg ut, men ikke er sammen med. Det er ikke ditt problem.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...