Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Stockholm med typen i sommer. Har noen tips til gode restauranter, steder som må ses eller ting som bør oppleves?😄

Anonymkode: 23ca1...52d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer såklart an på hva dere liker! Jeg har små barn nå så har bedre koll på de attraksjonene. Men skjærgården er fin om sommeren, og det fins mange muligheter for båtturer ut (noen også med middag osv). Eventuelt båten inn Mälaren til Drottningholm, det er også en fin dagstur. Vandre rundt i byen, veldig fin utsikt fra Monteliusvägen på Södermalm f.eks. Gå på kafé og "ta en fika". Mange bra museer, fra Skansen til Nasjonalmuseet (nylig renovert) til Vasaskipet til ABBA-museet (igjen, kommer an på interesse). En av mine favoritter er Fotografiska, som både har spennende og varierte utstillinger, er åpne sent, og har veldig bra restaurant/bar i toppetasjen med fantastisk utsikt 😊

Anonymkode: 6414e...9f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gröna Lund er supert!

Anonymkode: 07401...15d

AnonymBruker
Skrevet

Vi er glad i kunst, så besøker alltid Fotografiska, Moderna Museet og Artipelag. Det siste ligger ute i skjærgården, veldig hyggelig sted.

Aira på Djurgården er en av mine favoritter når det gjelder restauranter, men den er dessverre stengt på sommeren.

Om dere ikke synes det er morbid, anbefaler jeg veldig et besøk på Skogskyrkogården. Det er et stort område med ulike kirkegårder og parkanlegg. Helt nydelig sted hvor man kan gå tur i mange timer.

En tur i Gamla Stan er også veldig hyggelig.

Stockholm har også mye bra shopping, og vil du ha litt Grünerløkka-vibes drar du til Söder.

Anonymkode: 4add2...192

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...