6 liker Skrevet 13. mars 2002 #1 Skrevet 13. mars 2002 Jeg bare lurte på om noen hadde noen tips til meg.Jeg har type og vi har vært sammen i drøyt et år. Han er ikke problemet. Men en go kompis jeg har. Har vært venner i 7 år og kjenner hverandre veldig godt. Når vi er sammen alene baksnakker han typen min og flørter kjempemasse. Ekstra ille blir det når han er full. Han har sagt at han vil det skal bli meg og ham. Noe han vet det ikke blir.Jeg har bedt han slutte med klåinga men han gir seg ikke. Hva skal jeg gjøre?
Lisemor Skrevet 13. mars 2002 #2 Skrevet 13. mars 2002 Jeg ville snakt med kameraten om at han må slutte osv. Du får holde avstand fra han en laaaaang periode,så kansje han forstår bedre12 1
Medinilla Magnifica Skrevet 13. mars 2002 #3 Skrevet 13. mars 2002 Si klart i fra til han hva du mener om saken! Hvis ikke han respekterer at du ikke vil at han skal klå på deg osv hadde i hvertfall ikke jeg orka å tilbringe tid sammen med han.12
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 På Wednesday, March 13, 2002 den 17.20, 6 liker skrev: Jeg bare lurte på om noen hadde noen tips til meg.Jeg har type og vi har vært sammen i drøyt et år. Han er ikke problemet. Men en go kompis jeg har. Har vært venner i 7 år og kjenner hverandre veldig godt. Når vi er sammen alene baksnakker han typen min og flørter kjempemasse. Ekstra ille blir det når han er full. Han har sagt at han vil det skal bli meg og ham. Noe han vet det ikke blir.Jeg har bedt han slutte med klåinga men han gir seg ikke. Hva skal jeg gjøre? Du må ta en alvorsprat med han og få han til å innse at det ikke blir dere to. Anonymkode: 33ca8...d5a
Gjest OxBall Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 Tror de har tatt den praten, det er tross alt 15 år siden de hadde problemer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå