Gå til innhold

Får man kjøpt pene blomsterbuketter til rundt 250 kr hos blomsterbutikkene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det veldig lite man får for den prisen i dag? Tenkte helst en miksbukett med noen roser, en annen blomst, litt grønt og noe annet "småtteri?"

Anonymkode: bda11...18b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt ann på hvor du tenker å handle. Men du vil kunne få en ok bukett til 250kr. enkelte plasser. 

Om du ikke absolutt MÅ ha en blandet bukett kan jeg anbefale Alstroemeria. (Inka-liljer) De er nydelige og står utrolig lenge. 

Anonymkode: 3d93f...e11

Skrevet

En miksbukett til 250 kroner blir ganske liten. Sjekk for eksempel nettbutikken til Interflora eller Mester Grønn for å få et inntrykk av bukettpriser.

Buketter med enkeltblomster ser ut til å koste mindre enn blandede buketter. Jeg ser for eksempel at Mester Grønn har 15 roser til 250 kroner, men at prisene fort øker hvis det er bladgrønt, brudeslør eller annet i buketten. Interflora/Floriss har 5 peoner til 250. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips dere :)

Anonymkode: bda11...18b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å kjøpe 3 for 2 på mester grønn til 275 (tidligere 250), og setter sammen buketter selv ☺️ ofte holder det til to store buketter, litt avhengig av hva jeg kjøper. 

Anonymkode: b1a54...bdc

• Liker 4
Skrevet

Nei det får du ikke rare buketten for, men hyggelig at du kjøper, men du kan få ex: roser snittet og bundet for den prisen med evt litt grønt. 

blomsterdekorstør yrket er faktisk svært sårbart, vi er få som tar den utdannelsen idag, så støtt gjerne din lokale blomsterbutikk, det er faktisk svært tidkrevende å binde 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...